stejp96 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg kjøpte et HD 5450 skjermkort til min gamle PC... men jeg får ikke noe signal når jeg kobler til skjermen. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Hjelp meg! Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hva slags strømforsyning har du? Har du kobla i riktig? Snurrer vifta til kortet? Har du kobla til skjermkabelen ordentlig? Kan kortet være defekt? Kan være uendelig mange ting... Lenke til kommentar
stejp96 Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Alt er koblet slik det skal være. Men kan det være kanskje at jeg bruker Ubuntu? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Har ikke noe å si hva slags operativsystem du bruker. Du skal jo få opp bios uansett. Prøv å sette inn et annet grafikkort, om det funker da er grafikkortet mest sannsynlig defekt, eller at strømforsyninga ikke er bra nok Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Prøv å oppdatere driveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå