Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hemorider og samliv

Anbefalte innlegg

Hei. Hemorider er noe jeg bare har lest om og tenkt at, nei, det der får aldri jeg. Nå er frykten min komt i oppfyllelse og sitter her med en stor klump (og flere to come) i underetasjen.

Jeg syns det ser fryktelig ekkelt ut, og jeg tviler ikke et sekund på at det syns dere også. Veldig stor andel av befolkningen får dette her tydeligvis (noe jeg ikke var klar over). Men jeg er likevel veldig lei meg for at det har skjedd med meg, og jeg vet at nå kommer dette til å gå utover sexlivet mitt.

Kjæresten min har snakket om at han har lyst å prøve analsex. Noe jeg hadde tenkt å gi han som en del av bursdagsgaven. Men nå er dette selvfølgelig utelukket. Doggy er også noe jeg kommer til å utelukke, mtp på den gode utsikten andre parten får derifra, noe jeg syns er veldig trist siden jeg elsker den stillingen.

Men hva syns du om dette? har du datet noen som har hemorider? hadde du blitt frastøtet om du så at en jente hadde dette, mens dere hadde sex?

Jeg er mer eller mindre ganske fra meg. Dette kommer til å ta knekken på det lille jeg har av selvtillit.

Jeg er så redd for at kjæresten skal syns jeg plutselig ble litt ekkel når han evt finner ut av det, eller hvis jeg sier det :(

Postet av anonym: 1b6929f08085f37957d64b7919bd0a02

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er et stort problem så er det bare å ringe legen å få avtalt en time for å kirurgisk å fjerne problemet.

Men grunnen til at de dukker opp må du også ta inn over deg. Normalt så kommer de hvis man tilbringer mye tid på toalettet, så slike besøk bør begrenses tidsmessig. Antagelig så er det andre problemer som gjør at man tilbringer lenger tid enn ønsket på skåla og det må man nok ta en titt på slik at man får tatt ondet ved roten.

Lenke til kommentar

Hvis det er et stort problem så er det bare å ringe legen å få avtalt en time for å kirurgisk å fjerne problemet.

Men grunnen til at de dukker opp må du også ta inn over deg. Normalt så kommer de hvis man tilbringer mye tid på toalettet, så slike besøk bør begrenses tidsmessig. Antagelig så er det andre problemer som gjør at man tilbringer lenger tid enn ønsket på skåla og det må man nok ta en titt på slik at man får tatt ondet ved roten.

Det forstår jeg, og det er selvfølgelig noe jeg skal finne ut av. Jeg er ganske sikker på at det er fordi jeg har hatt problemer med magen i lang tid, med luft, forskjellige typer avføring og mye gassutslipp (for å si det på en finere måte). Men det var ikke akkurat det som var spm mitt egentlig. Vil heller vite hvordan du hadde reagert som min "sexpartner".

Men takk for svar likevel! :)

Postet av anonym: 1b6929f08085f37957d64b7919bd0a02

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...