H-K Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Jeg vurderer å kjøpe meg en brukt gamermaskin. Valget har falt på disse to alternativene: #1 #2 Hva syntes dere om disse to maskinene? Hvis det er to tragiske alternativer, vet dere om noen bedre (prisklasse 5, 6k)? Skjerm, mus og tastatur er ikke nødvendig å kjøpe. Planen er å kjøre Battlefield 3 (når det blir aktuelt) uten store frustrasjoner . Endret 18. april 2011 av H-K Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hvorfor ikke kjøpe deler å bygge en selv til 5-6k? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Alternativ 1 er nok den eneste som er verdt noe. Den andre er nok overpriset etter maskinvare. Og du har vel ikke bruk for 4 BD lesere? Tipper alternativ 2 er brukt til kopiering, men det ligger nok ingenting igjen som vil gi Politiet deg skylden for det. Men man vet aldri. Alt 1 vil fungere bra til BF3, kanskje ikke full oppløsning og all eyecandy, men bedre enn alt 2 er garantert. Prisen virker også grei for den maskinvaren. Lenke til kommentar
H-K Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Jeg har ikke så mye peilig på pc, men jeg kom over denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1225711 Er de maskinene som blir nevnt her gode til å spille BF3, tror dere? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Alternativ #1 er bedre enn Black Refinery til gaming, den har to negativer: H55-hovedkort (ikke veldig stort minus akkurat) Billig kabinett Samtidig får du mer ytelse enn Black Refinery til spill og du har en meget god altmuligmaskin/gamingmaskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå