Clint Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Har skrevet en del innlegg under kategorien "lyd, lydkort, høytalere og musikk" i det siste, men så vidt meg bekjent har ingen av dem havnet på forsiden under "siste fra forum". Derfor spør jeg om "siste fra forum" bare plukkes ut fra visse kategorier, eller om det finnes andre forklaringer på hvorfor jeg ikke har sett mine egne innlegg der? Ellers takker jeg for et meget bra forum! Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Tror det har noe med at meldinger spretter inn på forumet såpass fort og at registrering av en ny post opp mot "siste fra forumet" funksjonen derfor tar litt tid. Jeg har i allefall sett en tendens til at den ikke helt sorterer etter tidpunkt for posten, men litt så som så. Så det kan hende du havna innom siste fra forum sida på feil tidspunkt. Ellers så er denne her meget kjekk å ha, da slipper du å sitte å refreshe hovedsida. Hvis det var det du driver på med altså: Siste 100 meldinger med mulighet for valg av kategori. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Denne opptaderes hvert 3. minutt eller noe i den duren, og siden det i løpet av oppdateringstiden som regle blir postet mer enn 10 svar, er det ikke alle poster som kommer inn der. Lenke til kommentar
Clint Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Skjønner! Takk for oppklarende svar. Lenke til kommentar
Clint Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Btw Amnio, takk for tipset for å vise de siste 100 innleggene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå