NeEeO Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hei, Hvilken matte er 2MX/2MY/3MZ? er det den vannskeligste matte'n? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 nå er jeg usikker på om de heter dette lenger, men da jeg gikk på skolen var 2MX/3MX den vanskelige, og 2MY/3MY var den enklere biten.. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 nå er jeg usikker på om de heter dette lenger, men da jeg gikk på skolen var 2MX/3MX den vanskelige, og 2MY/3MY var den enklere biten.. Men hvorfor blir det kalt den vannskeligste mattn? hva er forskjellen mellom de forskjellige jeg har nevnt? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 MX er mer teoretisk og legger grunnlag for å forstå mer avansert fysikk/matematikk/etc senere. De har forøvrig byttet navn for noen år siden. Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Nå kaller man det vell R1 og R2? S1 og S2 er det samme som R1, bare at man tar det over to år isteden for ett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå