TwiiK Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Hei, her følger et kjapt spørsmål: Har det noen hensikt for meg å kjøpe det dyreste av disse to? ASUS Rampage III Extreme ASUS P6X58D-E Jeg har et 580 GTX skjermkort fra før og skal kjøpe meg en i7-970 nå som den er på tilbud. Jeg kommer også til å kjøpe 24gb ram og valgte meg ut 2 av disse Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB Jeg merket meg at det dyreste hovedkortet har muligheten for dobbel SLI om jeg ikke tar helt feil, men dette kommer jeg aldri til å benytte meg av. Overklokking vil jeg heller aldri gjøre noe av. Er det noen andre grunner til å velge det dyreste hovedkortet? PS: Den eneste grunnen til at jeg endte opp med de 2 hovedkortene var at de hadde 7 awards hver og at det var mye av de på lager som som regel er ensbetydene med at de er populære eller bra. Endret 18. april 2011 av TwiiK Lenke til kommentar
SovjetSmør Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) ikke hvis du ikke skal overklokke EKSTREMT Endret 18. april 2011 av Crytek Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Nettopp, var det jeg tenkte. Jeg er ikke så ekstrem av meg. Takker for kjapt svar. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 P6X58D-E har jeg hatt selv og det må være det mest stabile hovedkortet jeg noen gang har hatt, samtidig som det er veldig enkelt i bruk. Også tilnærmet like overklokkingsvennlig som storebror P6X58D såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå