Joachim_F Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Sjørøverne inntar rollespillverdenen Antaloor. Les hele saken Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 vil det fortsatt være med magi? skjønner ikke hvorfor nesten alle rpg's må ha det med Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Litt oneupmanship med Piranha Bytes her? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Good news dette her. Digger two worlds 2. Var veldig godt med noe open world greier etter Dragon age 2. Sykt mye content i spillet. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg har ikke prøvd Two Worlds enda, er det noe jeg burde få prøvd? Minner det litt om Oblivion? Digger piratspill, så utvidelsen kommer jeg nok til å like, iallefall. 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Var det bare jeg som lo når jeg leste hesterustning? Husker når Bethesda prøvde å finne ut hvordan man skulle håndtere DLC. Lenke til kommentar
asad Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Good news dette her. Digger two worlds 2. Var veldig godt med noe open world greier etter Dragon age 2. Sykt mye content i spillet. Mye content i Tho warlds 2? Jeg la det fra meg da jeg ikke klarte å komme over irritasjonen av at de ikke brukte den største øya i spillet. Har jeg gjort en tabbe her? Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Good news dette her. Digger two worlds 2. Var veldig godt med noe open world greier etter Dragon age 2. Sykt mye content i spillet. Mye content i Tho warlds 2? Jeg la det fra meg da jeg ikke klarte å komme over irritasjonen av at de ikke brukte den største øya i spillet. Har jeg gjort en tabbe her? Ja. Du kommer over til den største øya litt seinere i spillet. Hvertfall en del av den.. Resten tror jeg er reservert til multiplayer opplevelsen om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå