SovjetSmør Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Tenker å lage en tråd for vår Multikulturelle Berikelse Da kan nå jeg starte med å si at igår når jeg gikk opp over CCvest så kom det en bil susende inn på parkeringen så dekkene vinte. Der stoppet de og tokk Musikken på fullt slik at hele stedet hørte det. De tok seg seff en øll eller to. Men det er jo ikke så ille. De gikk bort og urinerte på parkeringsplassene. Så kjørte de litt opp hvor jeg og familien tiok en kald is. Der sto de og drakk og skrek til hverandre Dette er da min gårsdag multikulturelle berikelse Endret 18. april 2011 av Crytek 1 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 I går lagde jeg og noen venner tapas. Spanske kjøttboller, kyllingspidd, pastasalat, fylte champignon og foccacia med aioli. Kjempegodt! 1 Lenke til kommentar
SovjetSmør Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 (endret) I går lagde jeg og noen venner tapas. Spanske kjøttboller, kyllingspidd, pastasalat, fylte champignon og foccacia med aioli. Kjempegodt! Høres digg ut. Skal personlig til spania idag. Lurer på om det blir noen Danske eller Svanske IKEA kjøttboller der. Kanskje med litt pasta Endret 18. april 2011 av Crytek Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 I min hembyggd bor inga utlänningar. Bara en norsk familj. De har en norsk flagga på gården. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 En gang så så jeg en neger 2 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 En gang satt jeg på bussen. Der var det en neger som luktet stygt. 2 Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Tenker å lage en tråd for vår Multikulturelle Berikelse Da kan nå jeg starte med å si at igår når jeg gikk opp over CCvest så kom det en bil susende inn på parkeringen så dekkene vinte. Der stoppet de og tokk Musikken på fullt slik at hele stedet hørte det. De tok seg seff en øll eller to. Men det er jo ikke så ille. De gikk bort og urinerte på parkeringsplassene. Så kjørte de litt opp hvor jeg og familien tiok en kald is. Der sto de og drakk og skrek til hverandre Dette er da min gårsdag multikulturelle berikelse Synd for deg at norsken din ikke er verdt fem flate øre, og de mest sannsynlig behersker språket bedre enn deg. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 De tok seg seff en øll eller to. Men det er jo ikke så ille. De gikk bort og urinerte på parkeringsplassene. Så kjørte de litt opp hvor jeg og familien tiok en kald is. Der sto de og drakk og skrek til hverandre Dette er da min gårsdag multikulturelle berikelse Sikkert sigøynere. Men uansett, så passer ditt utsagn like godt for nordmenn i syden. 1 Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 En gang så så jeg en neger Samme her. Jeg så han først på perrongen. Han kom med toget fra Drammen, forstår du. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ja det er så typisk, alt dritet kommer fra Drammen. Skulle ønske noen bygde en svær bro over sånn at vi skikkelige folk slapp den fæle eimen når vi skal forbi. Fungerer jo å bare ta helikopter over men jeg vil helst få med meg bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå