TriNitroToluen Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg har i dag JS8 / JQ1 / JS1 (NEE) i dag, og dette er versjon 2.2.1. Ingen nye oppdateringer via KIES eller oppdateringsfunksjonen til selve telefonen.. Noen andre som har merket betydelig fall i batteritiden etter at 2.2.1 kom? Min telefon holder knapt nok et døgn før den er tom strøm nå.. og slik var den ikke under versjon 2.2. Jeg har fått drastisk dårligere batteri, min holder ikke en hel dag lenger og er avhengig av å lade oftere enn hver natt. Lenke til kommentar
AUX Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hørte med kundeservice via chat. Her er tilbake meld jeg fikk: Har Gingerbread (2.3.3) kommet til i9000? MagnusP: Som vi kan se skall uppdateringen finnas tillgänglig för de telefoner med öppen mjukvaruversion. MagnusP: Det är tänkt att de telefoner med operatörspecifik mjukvara skall kunna uppdateras nästa vecka. Lenke til kommentar
MinAndroid Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Da har jeg oppdatert telefonen min og det gikk ganske så smertefritt. Hele seansen, med backup og oppdatering tok ca. 10 minutter. Etter restart er den en velkomstskjerm som møter meg med litt info om språk og slikt. Språket på telefonen er satt tilbake til engelsk, så det må ordnes. Ellers er det noen ikoner på "Hjem" skjermen som er borte, men de legges lett tilbake så intet stress. Det virker som om ytelsen har blitt bedre. Tidligere var Facebook for Android skikkelig tregt, men etter oppdateringen gikk det smooth. So far, so good på alle områder! Nå er jeg bare spent på om batteritiden har blitt bedre. Skal gå med wi-fi og bluetooth på hele dagen, så få vi se. Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg har i dag JS8 / JQ1 / JS1 (NEE) i dag, og dette er versjon 2.2.1. Ingen nye oppdateringer via KIES eller oppdateringsfunksjonen til selve telefonen.. Noen andre som har merket betydelig fall i batteritiden etter at 2.2.1 kom? Min telefon holder knapt nok et døgn før den er tom strøm nå.. og slik var den ikke under versjon 2.2. Har du programmer som bruker bakgrunnsdata (Facebook, YR, Youtube), for det slukte batteriet mitt, anbefaler deg å fjerne dem for du får lengre batteri levetid. Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg har i dag JS8 / JQ1 / JS1 (NEE) i dag, og dette er versjon 2.2.1. Ingen nye oppdateringer via KIES eller oppdateringsfunksjonen til selve telefonen.. Noen andre som har merket betydelig fall i batteritiden etter at 2.2.1 kom? Min telefon holder knapt nok et døgn før den er tom strøm nå.. og slik var den ikke under versjon 2.2. Har du programmer som bruker bakgrunnsdata (Facebook, YR, Youtube), for det slukte batteriet mitt, anbefaler deg å fjerne dem for du får lengre batteri levetid. Nå var jo problemet at det var en stor endring fra 2.2 til 2.2.1, dette tyder jo på at noe som er endre i OS. Det du legger fram er en fix for å få bedre batterilevetid, men det løser ikke problemet. Jeg ønsker ihvertfall å bruke en del bakgrunnstjenester, og ikke slutte å bruke de fordi samsung ikke er helt på høyden i firmwareutvikling Lenke til kommentar
Kjellis85 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hmm, i kies står det at jeg har siste versjon tilgjengelig, men på telefonen står det at jeg har 2.2.1. Har ikke operatørlås. Har dem trukket 2.3.3 tilbake? Lenke til kommentar
TheNikkoMan Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Regner med å huske at oppdateringer aldri ble rullet ut samtidig til alle sammen. Se etter oppdateringer på KIES, og hvis det ikke fungerer, vent. Er null mening i at de skal trekke tilbake en slik oppdatering. Lenke til kommentar
Dinqado Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 På androidforums.com står en forklaring på hvorfår den "ble borte"... Apparently Samsung withdrew it since they've found a fault. Which probably makes sense since they came to work this morning to realise something went wrong. kilde: http://androidforums.com/samsung-galaxy-s/319054-gingerbread-2-3-available.html Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg har ikke fått noen oppdatering, men min telefon er låst til Telenor. Kan jeg forresten fjerne operatørlåsen ved å bytte til en annen firmware?. Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 det kan være det at viss man har en theme-pack / ADW etc eller lignende, at man slår den av at det hjelper og kjører standard ROM/UI når man oppdaterer, eller avinstalere det og legget det inn etterpå... viss det ikke er tilfellet så vet ikke jeg Lenke til kommentar
mugin Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Denne oppdateringen kom forsåvidt ut 8 april. I9000XWJVB CSC = I9000XEEJV3 512.PIT Version 2.3.3 2011 April 8 Kan lastes ned fra samfirmware.com Bare å oppdatere via Odin eller Heimdall Lenke til kommentar
gaasart Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg har i dag JS8 / JQ1 / JS1 (NEE) i dag, og dette er versjon 2.2.1. Ingen nye oppdateringer via KIES eller oppdateringsfunksjonen til selve telefonen.. Noen andre som har merket betydelig fall i batteritiden etter at 2.2.1 kom? Min telefon holder knapt nok et døgn før den er tom strøm nå.. og slik var den ikke under versjon 2.2. Sliter med akkurat det samme på min I9000. Uten apps kjørende i bakgrunnen kan batteriet tappes ila. 18-24 timer - og da trenger jeg ikke engang bruke den. Fant etter hvert ut at synderen hos meg var WiFi. Til tross for at telefonen selv ikke lister WiFi så høyt på batteribruken (~30% etter 5-6 timer om jeg har hatt et par telefonsamtaler og brukt skjermen aktivt i 15-20 minutter), mistenker jeg det reelle nivået er mye høyere. Hvis jeg kryper til køys med ~80% batteri igjen, og lar WiFi stå på over natta, våkner jeg 7 timer senere til varselsmelding om at mobilen må kobles til lader. Skrur jeg derimot av WiFi ligger den på 70-72% etter samme tidsperiode. Kan forsåvidt legge til at det eneste programmet som aktivt drar nytte av WiFi er gmail-synch. Bruker heller ikke 3G, blåtann eller GPS. Lenke til kommentar
Kjellis85 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Her er det ofisielle svaret jeg fikk fra Samsung: "Hei Takk for din E-mail til Samsung Electronics Nordic. Denne oppdateringen er tilfeldig trekkt tilbake og vil aktiveres igjen i slutten på April." Så da er det vel bare å vente... Lenke til kommentar
pethal Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Oppdatering problemer,HJELP!! Har oppdatert min samsung Samsung Galaxy S, men nå får jeg ikke til å slå på telefonen:( skjermen er svart og den vibrere neste hele tiden.. er det noen som har samme problem?? Lenke til kommentar
jorkus Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 oppdateringen ligger på samfirmware.com. Last ned og oppdater med odin... no fuzz! Lenke til kommentar
zotbar1234 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Har oppdatert min samsung Samsung Galaxy S, men nå får jeg ikke til å slå på telefonen:( skjermen er svart og den vibrere neste hele tiden.. er det noen som har samme problem?? Har du foretatt "factory reset" før du oppgraderte? Evt. har du prøvd det etter oppgradering? Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg har i dag JS8 / JQ1 / JS1 (NEE) i dag, og dette er versjon 2.2.1. Ingen nye oppdateringer via KIES eller oppdateringsfunksjonen til selve telefonen.. Noen andre som har merket betydelig fall i batteritiden etter at 2.2.1 kom? Min telefon holder knapt nok et døgn før den er tom strøm nå.. og slik var den ikke under versjon 2.2. Sliter med akkurat det samme på min I9000. Uten apps kjørende i bakgrunnen kan batteriet tappes ila. 18-24 timer - og da trenger jeg ikke engang bruke den. Fant etter hvert ut at synderen hos meg var WiFi. Til tross for at telefonen selv ikke lister WiFi så høyt på batteribruken (~30% etter 5-6 timer om jeg har hatt et par telefonsamtaler og brukt skjermen aktivt i 15-20 minutter), mistenker jeg det reelle nivået er mye høyere. Hvis jeg kryper til køys med ~80% batteri igjen, og lar WiFi stå på over natta, våkner jeg 7 timer senere til varselsmelding om at mobilen må kobles til lader. Skrur jeg derimot av WiFi ligger den på 70-72% etter samme tidsperiode. Kan forsåvidt legge til at det eneste programmet som aktivt drar nytte av WiFi er gmail-synch. Bruker heller ikke 3G, blåtann eller GPS. Ser ut som jeg fant ut av problematikken med batteri. Hos meg så hade begge exchangekontoene blitt satt til push på oppdateringsfrekvens, selv om jeg er ganske sikker på at jeg valgte noe annet i oppsettet. Uansett så har jeg fått veldig mye bedre levetid på batteriet etter at jeg endret dette til sjeldnere sjekk på dagen, og nesten aldri om kveld/natt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 ..Hos meg så hade begge exchangekontoene blitt satt til push på oppdateringsfrekvens.. Hvordan finner jeg utav dette? Og.. Skulle ikke versjon 2.3.3 komme ut nå i april? Noen som vet når den kommer ut? Lenke til kommentar
Kjellis85 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Skulle ikke versjon 2.3.3 komme ut nå i april? Noen som vet når den kommer ut? Jo, ifølge samsung skulle den ha kommet ut. Men de har jo en tendens til å være upålitelige som f... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg