Joachim_F Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Og hinter Valve om Half-Life 2: Episode 3? Les hele saken Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Får da virkelig håpe det er noe mer i dette en kun at Portal 2 kommer et par timer før etter å ha holdt på i over 2 uker samt den rimelig lame grindinga av spill denne helgen Lenke til kommentar
OJodd Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 7 spill "fullført" av 13 er da på ingen måte "de aller fleste"? Og så mye spilling, og release er framskynnet med "hele" nesten 6 timer så langt... wow. Lenke til kommentar
Svine_pelz Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Mmmh :l Tror nok ikke spillet vil slippes mer enn 3-4 timer før tiden uansett. Stoppa å bry meg om å hjelpe dette etter jeg fant ut hvor forferdelig tregt det egentlig går.. Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Sånn som ståa er nå så får vi det 5 og en halv time før vanlig tid, altså 10:30. Men det vil nok bli enda en time eller to til spart når de spillene som nærmer seg fullført er ferdige Endret 18. april 2011 av Claaaes Lenke til kommentar
pxK Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Imorgen blir en god dag uansett! Pre-loaded og klar til å spille. Kanskje invistere i en redbull og. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Har selv sittet å spilt Portal 2 hele helgen jeg da lønner seg å forhåndsbestille. Riktignok er det på PS3 da, men fikk jo med gratis pc kode så WIN - WIN for min del Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Valve - Marketing Geniuses <3 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Har prøvd å følge med på denne ARG'en en stund, men ikke helt greid å wrap my head around it. Kjøpte i hvert fall The Potato Sack, og har sågar spilt spillene en del (untatt Amnesia, av åpenbare grunner). Jeg syns det er ganske morsomt av Valve å la indieutviklere få såpass mye igjen for å la Valve tukle litt med spillene deres, det er tross alt forholdsvis mange som har kjøpt denne pakka, og selv om de er billige må det jo generere en del inntekt for de forskjellige utviklerne. Ellers er ikke tidlig release noe stort poeng for meg, skal jobbe i morgen så får ikke kost meg med Portal 2 før utpå dagen uansett. Påsken kommer til å foregå hos Aperture Science i år. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Gleder meg til å teste nye Portal 2, MEN desverre sitter jeg i bilen på vei til TG når det kommer ut men jeg har jo hele TG til å spille da Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hvorfor ikke Amnesia? Et av de bedre spillene jeg har spilt. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 og de som husker den siste delen av Half-Life 2: Episode 2 vil også huske at det også der var snakk om en isbryter. Og dei som hugsar den aller siste delen av EP2 vil helst gløyme. Kjekke linkar: http://ca.kotaku.com/5792764/so-how-close-are-we-to-unlocking-portal-2 http://valvearg.com/wiki/Potato_Sources Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Hvorfor ikke Amnesia? Et av de bedre spillene jeg har spilt. Det mandige svaret på en fra 27 er at jeg kaster ikke bort tiden på sånne lissomtøffe spill. Det ærlige svaret er at jeg ikke kan fordra horrorspill, og når jeg i en alder av 18 år spilte Silent Hill 2 (på sommeren) ga jeg meg rundt klokken 18 fordi det da begynte å bli litt mindre lyst. Nå har jeg blitt litt tøffere med årene, men jeg kaster meg ikke med glede inn i Amnesia på linje linje som jeg gjør når jeg starter Team Fortress 2. Her er forøvrig en annen grunn til å like Valve. Og bli forbanna misunnelig: Den første av de 9 mest aktive i ARG'en ahr blitt hentet av Valve til deres hovedkvarter hvor de nå får spille Portal 2 før de aller fleste andre. Det er rimelig ålreit. Endret 18. april 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Kjøpt Potato sack inkludert Portal2 i går. Cogs er bra spill Forøvrig nevnte at jeg gleder meg stort til KONGE fysikk igjen, det er nesten latterlig å se hvor kort Crysis2, Metro osv har kommet ang fysikk, Feks fysikken på alt som skjer i Left 4 dead er organsmisk i forhold. Strekker meg til og med så langt som å si at ingen andre har tatt dem igjen på de eldgamle Source spillene heller. Endret 19. april 2011 av simalarion Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Deilig å få prøvd Portal 2, men resten skal spares til TG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå