AfterGlow Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Ny oppfinnelse gir 3D-bilder på Apple-produktene. Les mer Lenke til kommentar
Munty Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Huff. Skjønner ikke hvorfor alle er så opphengt i 3D. Det er stilig i noen minutter, så blir det slitsomt å se på. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Er ikke så mye å skjønne, ordet 3D har nok gitt mangfoldige ekstra penger og hits. Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Er da ikke en ny oppfinnelse. Lentikulære linser er ikke noe nytt (de rillene du f.eks har på filmcovere i 3D). Om jeg setter et klistremerke på en Ipad (egennavn, så korrekt skrivemåte) så betyr ikke det at jeg har funnet opp klistremerkene. Betyr bare at jeg fant et nytt sted å anvende de. Med denne metoden så ofrer man halve oppløsningen i bredden. Blir stygt bilde om du ikke klarer å klistre dette linsearket helt rett. http://en.wikipedia.org/wiki/Lenticular_lens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg