AnonymDiskusjon Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Har vært sammen med en dame siden 18 februar. I helgen skulle vi bare innom en fest for å se på livet siden broren hennes var der. Hun tok seg en drink, som var helt ok for meg. Jeg kjørte bil, så når festen begynnte å dabbe av så dro vi. Vi kjørte en figur hjem først også var det planen at vi skulle dra hjem, men hun ringte på noen så hun fikk bomme seg en røyk før vi dro. Vi kom til en bule med 7 menn som satt å drakk og koste deg. Hun hadde da blitt ganske beruset og var ganske klengete med gutta som var der. Jeg syntes det var litt i overkant mye så jeg sa i fra og det ble slutt med det. Etter en stund spurte jeg om vi skulle dra hjem og fikk til svar at vi skulle dra "snart". Etter en halltime når jeg sto ute, hørte jeg at hun hadde en heftig diskusjon med "Fuckfrienden" som også var på festen om hvor snill jeg var, hvor mye jeg hjalp til hjemme og at jeg laget mat til henne. Jeg lata som om jeg ikke hadde hørt hva som hadde blitt sagt, så jeg ikke virka påtrengene. Etter en ny haltime oppdaga jeg at hun og "Fuckfrienden" var borte så jeg gikk mot toalettet og hørte at de snakka innpå der. Jeg sto å lyttet helt til jeg hørte kysselyder, jeg rev opp døren å fikk se at hennes tidligere "Fuckfriend" hang over henne og klina. Jeg dro han til side og dro deretter dama ut i fra doen, jeg begynnte å bli rimelig forbanna. Dama mi kom i mellom og jeg ga meg før det skjedde noe som ville ha kostet meg dyrt. Vi dro hjem. På tur hjem sendte hun meg en melding på mobilen fordi hun ikke ville at broren som også satt på skulle vite hva som hadde sjedd med en tekst jeg ikke vet helt hvordan jeg skal tolke: "Du må slutte å være så sjalu. Jeg klina med **** men ingenting annet. Han klikka når jeg sa at jeg hadde fått meg kjæreste, å jeg liker ikke at du ikke stoler på meg. Greit at karene liker meg, men jeg ikke dem!! Kun du<3" Da jeg spurte henne om hvorfor hun gjorde det, sa hun at det bare skjedde. Jeg lurer på: Hvordan kan det bare skje? Er hun til å stole på i fremtiden? Hva er galt med meg siden hun gjorde det? Det samme har jeg spurt henne om å det jeg fikk til svar, var: det skjedde jo bare, ja du kan stole på meg, har det vært noe galt med deg ville jeg ha sagt i fra. Hun har aldri hatt noen fast kjæreste før, så jeg har bedt henne roe ned på alkoholintaket og at hun skal tenke før hun gjør noe som hun ikke ville at jeg skulle ha gjort. Hun har sluttet å drikke hver helg, men når hun først begynner så stopper hun ikke før det er tomt av alt. Postet av anonym: 7e3f2eb085078ab7b9a037a914f36b54 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Hvordan kan det bare skje? -Noen jenter er bare sånn desverre, noe unnskyldning for å være utro finnes det ikke i mine øyne. Er hun til å stole på i fremtiden? -Jeg ville sagt nei, men jeg kjenner ikke hele situasjonen. Hva er galt med meg siden hun gjorde det? -Ingen verdens ting, det er tydelig at det er hun det er noe gale med. Har vært borti lignende om ikke verre damer selv tidligere, og endte til slutt opp med min nåværende kjæreste, som jeg har hatt i 3 år (konklusjon: Selv om en dame er "frekk" mot deg, betyr det ikke at en annen vil gjøre det samme. Dermed er det den første det er noe "galt" med) Som jeg sier pleier å si til kompisene mine når damene er trøblete tidlig i forholdet: "At du gir det et forsøk når hun er/gjør sånn så tidlig i forholdet, dere skal begge 2 være stormforelsket og bare ha det gøy. Hvordan tror du det blir når "hverdagen" kommer og "hvetebrød" dagene er over?" En ting jeg har lært meg, det er alltid andre fisker i havet, så ikke bruk for mye tid på noe som ikke virker korrekt :-) Endret 18. april 2011 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hørs ut som hun har et annet syn på hva som er greit å gjøre i et forhold enn hva du har. I mine øyne er det ikke ok å bare kline med en gammel FF. Antar dere er rundom 18-20 år eller noe slikt? Ingenting er gale med hvordan du reagerte på det som skjedde. Ta det opp med henne en gang til å si hvor sviktet du ble av det som skjedde. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 ..... Hva er galt med meg siden hun gjorde det? ... Eneste som er gale er at det virker som du vurderer å fortsette forholdet. Kom deg videre. 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Jeg er 23 og hun er 21. Jeg ser at det er kun i fylla hun kan finne på å gjøre slikt, i edru tilstand er hun som en helt perfekt dame. Hun sa at måtte slutte å drikke på en sarkastisk måte. Føler som om at det er payback bare fordi jeg har et ok forhold til x`n min. Hun har ny kar nå og vi har vært der og festet noen ganger, men har sluttet med det fordi min kjæreste ikke likte å være der. Jeg har aldri kunne ha tenkt på å finne på å være utro mot kjæresten min. Jeg får en vond følelse inni meg bare på tanken. For å si det enkelt, hun driter i alt i fylla. Jeg mener hun har problemer med alkoholen siden hun ikke klarer å slutte å drikke før absolutt alt er tømt å det ikke er mulighet for å få tak i mere. Postet av anonym: 7e3f2eb085078ab7b9a037a914f36b54 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 For å si det enkelt, hun driter i alt i fylla. Jeg mener hun har problemer med alkoholen siden hun ikke klarer å slutte å drikke før absolutt alt er tømt å det ikke er mulighet for å få tak i mere. Som nevnt tidligere, ingen unnskyldninger for å være utro og da spesielt ikke alkohol. Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Men hva i... Kom deg bort, har hun gjort det kan hun lett gjøre det igjenn... bak din rygg. Nytter ikke å skylde på alkoholen heller... /afk Faktisk vil jeg legge til at når du drikker alkohol så kommer den egentlige deg frem, alkohol er ikke en viss oppførsel i seg selv den angriper personen og skyver frem den egentlige personen.. Endret 18. april 2011 av Nøbe Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Enig! Vekk er den eneste utveien her. Hadde aldri godtatt detta. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg understreker at det ikke finnes en unnskyldning for det hun gjorde, og det er ikke greit, med mindre det er avtalt dere mellom at det er greit, på forhånd. Det jeg vil kommentere er om du kan stole på henne videre. Folkene tidligere i tråden har ett utrolig bra poeng, men jeg vil tilby en alternativ synsvinkel. Du sier det er det første alvorlige forholdet hennes, og jeg får inntrykk av at hun var en flørter av dimensjoner før du kom inn i bildet. Dette kan være omstillingsproblemer (som hun burde bitt i seg, riktignok). Rett og slett at hun trenger tid til å venne seg til det faktum at hun har kjæreste, og at hun faktisk er til å stole på, senere. Dersom du er villig til å gi henne tid til det. Det å gi henne tid kan selvsagt slå begge veier. Det er ikke bare mulig at jeg tar feil, det er nesten sannsynlig. 1 Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Faktisk vil jeg legge til at når du drikker alkohol så kommer den egentlige deg frem, alkohol er ikke en viss oppførsel i seg selv den angriper personen og skyver frem den egentlige personen.. Ikke for å gå jævlig Offtopic nå, men jeg ikke enig med det der. Alkoholen fjerner de grensene og sperrene mann har i edru tilstand. Man får mer selvtillit og gir litt faen i hva man gjør og konsekvensene av hva man gjør. Man tenker mindre og gjør feile valg. Valg man aldri ville gjort i edru tilstand, ALDRI! Man sitter å angrer dagen etter, skammer seg og sier til seg selv "aldri mer", men etter noen uker gjør man noe lignende igjen, nettopp fordi man fikk for mye å drikke, å ga 100% faen i konsekvensene. Alkohol er kanskje ingen unskyldning for de valgene man tar, og man må alltid betale konsekvensene for det, men jeg vil uansett si og mene at man ikke kan dømme en person utifra hvordan h*n er i fylla, for personen kan være verdens snilleste, søteste og mest uskyldige personen i edru tilstand. Noen kan drikke og vet når de skal stoppe, mens andre ikke vet når man bør legge fra seg flasken, og det er vel det som er problemet. Man er ikke "seg selv" i fylla! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Faktisk vil jeg legge til at når du drikker alkohol så kommer den egentlige deg frem, alkohol er ikke en viss oppførsel i seg selv den angriper personen og skyver frem den egentlige personen.. Ikke for å gå jævlig Offtopic nå, men jeg ikke enig med det der. Alkoholen fjerner de grensene og sperrene mann har i edru tilstand. Man får mer selvtillit og gir litt faen i hva man gjør og konsekvensene av hva man gjør. Man tenker mindre og gjør feile valg. Valg man aldri ville gjort i edru tilstand, ALDRI! Man sitter å angrer dagen etter, skammer seg og sier til seg selv "aldri mer", men etter noen uker gjør man noe lignende igjen, nettopp fordi man fikk for mye å drikke, å ga 100% faen i konsekvensene. Alkohol er kanskje ingen unskyldning for de valgene man tar, og man må alltid betale konsekvensene for det, men jeg vil uansett si og mene at man ikke kan dømme en person utifra hvordan h*n er i fylla, for personen kan være verdens snilleste, søteste og mest uskyldige personen i edru tilstand. Noen kan drikke og vet når de skal stoppe, mens andre ikke vet når man bør legge fra seg flasken, og det er vel det som er problemet. Man er ikke "seg selv" i fylla! Så vist kjæresten din uheldigvis skulle ha fått i seg litt for mye alkohol og hadde som resultat av det rotet med eksen sin, så hadde det vært helt greit? Hun var jo trossalt ikke seg selv. Lættis. Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Så vist kjæresten din uheldigvis skulle ha fått i seg litt for mye alkohol og hadde som resultat av det rotet med eksen sin, så hadde det vært helt greit? Hun var jo trossalt ikke seg selv. Lættis. Det er jo ikke det jeg skriver.... Jeg skriver jo til og med at alkohol ikke er en unskyldning for de feile valgene man tar. Jeg mener også at utroskap er noe av det værste man kan gjøre, men jeg vil fram til at du ikke kan dømme personen ut i fra hvordan hun oppfører seg i fylla. Jeg skrev ALDRI at det hadde vært greit om kjæresten min hadde rotet med eksen sin i fylla, jeg hadde blitt forbanna. Jeg hadde ikke klart å stole skikkelig på henne igjen. Men at man viser "sitt sanne jeg" når man blir påvirket av alkohol er noe jævla tøv. 1 Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Wow! Deja vu for min del, var borte i presist samme situasjon for en seks måneders tid siden, og herregud som det svei. På en side høres det ganske typisk ut, den tidligere tøsa som nå har fått seg kjæreste, men som ikke er helt klar for å slippe sitt "gamle jeg" ennå. Jeg håper du har forklart henne hva som er akseptabelt eller ikke, men jeg mistenker at du ikke har det pga at hun allerede har klart å grille piss som dette i hodet ditt: Er det meg det er noe galt med? Meldingen med at det er du som må slutte å være så sjalu er også bare piss, det er ansvarsfraskrivelse på sitt beste. Jeg tipper hun aldri har tatt ansvar for noe som helst i hele sitt liv, og har modenhet som en 16-åring, derav forsøket på å fraskrive seg ansvar. Igjen, jeg synes det er fordømt skremmende å lese denne episoden, for det er som å lese om meg selv. Send meg en priv meld dersom du føler for det, for jeg tror jeg har en anelse av hva slags faenskap som befinner seg i hodet ditt akkurat nå. Endret 18. april 2011 av NoMoreMrniceguy 2 Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Du viser faktisk ditt sanne jeg. Når du får blackout og ikke husker noen ting hvem er det da som styrer på? Det er underbevistheten din som styrer, og det er egentlig deg. Så ditt indre blir skutt frem i fylla ingen tvil. Endret 18. april 2011 av Nøbe Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 .... Men at man viser "sitt sanne jeg" når man blir påvirket av alkohol er noe jævla tøv. Langt på vei er jeg uenig. Det fjerner sperrer for ting du har lyst å gjøre, men ikke tør eller føler du bør gjøre. Det kan være fordi du selv er redd, eller det kan være at andre har en mening om hva du bør gjøre som du lever etter. Du kan ha en moral som hindrer deg i å kline med andre enn kjæresten din. Grunnen til at mange likevel gjør dette i fylla er at denne moralen og den generelle dømmekraften blir svekket av alkoholen, ikke at det er en ny "alkoholpersonlighet" som kommer inn og tar over kroppen. Så kan man heller argumentere for at når alkoholen har fjernet skruplene dine så er du en annen person. Andre vil hevde at dine indre tanker og drifter (det sanne deg) da vil komme tydeligere frem og at du tvert i mot er "mer deg selv" enn du var før. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Jaja, jeg får ta det som det kommer. Jeg er ganske forberedt på at jeg kanskje må bare dra min veg. Hun skal på fest med noen venninner på torsdag, får se hvordan det går. Postet av anonym: 7e3f2eb085078ab7b9a037a914f36b54 Lenke til kommentar
darket Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 en god løsning kunne vært å fått hun så drita at hun svima av, og så dratt hun tilbake hjem. om det fungerer i lengden er jeg usikker på Jeg er overbevist om at valg man gjør i fylla teller, er man utro i fylla, ja da er det tellende og man får ta straffen som fortjent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 ditch the bitch ?????? profit Lenke til kommentar
Awaa Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Hadde jeg vært deg hadde jeg slått opp med hu for å vise at det ikke var akseptabelt å være sammen med henne når hu er sånn. Kanskje blitt sammen med hu igjen om hu hun lovet å skjerpe seg. Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Det er merkelig, at slike episoder hører og ser jeg bare oftere og oftere. Det har hvertfall fanget oppmerksomheten min, så legger nok ekstra godt merke til det nå, men.. "Hva er galt med meg?" - Det er en stakkarslig kommentar. Det er INGENTING galt med deg. Hvis jenta er såpass voksen, så kan hun si ifra på en ordentlig måte om det er noe i forholdet deres som ikke fungerer. Jeg lurer på hvor mange ganger jeg har hørt kamerater, og jeg har også selv opplevd det, sier at de får kommentarer om at de må slutte å være så sjalu og at de jentene ikke liker at du ikke stoler på dem. Hvis de vil at noen skal stole på de, så får de oppføre seg på en måte som tilsier at de er til å stole på også da.. Akkuratt som du ikke akkuratt når så veldig langt innen et politisk parti om det finnes tegn til at du er utro med et annet. Som ett kriminelt gjengmedlem ikke kan være lojal mot to eventuelle rivaliserende gjenger. Kanskje dårlige eksempler, men å klenge såpass på andre gutter i beruset tilstand og i tillegg kysse med en av de på toalettet, det er for drøyt. Det hadde jeg ikke akseptert i det heletatt, men du skulle tatt det litt kulere da du åpnet døren inn til de. Bare sagt et eller annet rolig for realiteten er som den er. Du kan ikke gjøre noe som helst hva angår andre, den eneste du har kontroll over er deg selv. Sett hva de hadde gjort og de hadde nok sannsynligvis bare sett dumt på deg som om du skulle gå eller noe. Poenget med det er at hvis du overreagerer når du finner ut av slikt, så endrer ikke tilstandene seg av den grunn, det blir bare enda mer skjult og du blir enda mer paranoid og sannsynligvis med god grunn, og da kan du banne på at det du tenker vil skje. Jeg har hvertfall blitt for gammel for slikt tull. Hvis det er noen problemer så er det bare å pakke baggen og dra. Er det slik så skaffer jeg meg heller en hobby. EDIT: Det er selvsagt ikke enkelt å bare forlate noen du er blitt glad i, har investert mye tid og ressurser i, og hadde fantasier om en framtid med, men når dette skjer med et par, tre, fire jenter, så innser du det samme selv, at det beste er å bare dra videre. Det er som en aksje, alle er villige til å bli med på nedturene fordi de tror de skal vinne tilbake det tapte og så taper de bare mer og mer, men de færreste er villige til å selge seg ut med en gang de ser tegn på nedgang, og det er de som tjener penger. Man må ha et kaldt sinn, men på langsikt så lønner det seg mer enn det motsatte tilfelle. Og så er det også muligheter for at jenta kanskje skjønner at hun har gjort noe galt og trygler om å få komme tilbake når hun ser hvor sterk personlighet du har og at du ikke lar deg pille på nesen av et slikt svik og bedrag, at det er totalt uakseptabelt i din verden og da har hun jo en jobb å gjøre hvis hun vil bevise for deg at hun er til å stole på, så får du se hvor intressert hun egentlig er i det. Endret 20. april 2011 av NicolasDarvas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå