Mr. A Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Hei Sitter å leker litt rundt med en Inteno X5668B ruter, og lurer på om det går an å bruke den som en kablet og trådløs switch. Tror iverfall at jeg fikk det til, men kom meg ikke inn for å forandre noe på den. Det jeg gjorde var å skifte den lokale ip adressen til noe annet en hovedruteren, og så satt jeg opp trådløsnettet. Etter det skrudde jeg av DHCP, og koblet i en tp kabel fra hovedruteren. Fikk koblet med til med kabel og trådløst nett, men jeg kom meg ikke inn i settings på Inteno rutern. Dette skjer med en gang DHCP er skrudd av. Kommer meg inn på settings til hovedruteren. Er det noen måte å skifte settings med Inteno ruteren satt opp som en switch? Endret 10. juni 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Når den er satt opp som svitsj så kommer du ikke inn på wed interfacen. Hvertfall min erfaring. Det jeg pleier å gjøre i vert fall er å slå av DCHP og ta tp-kabelen med internett i en av de 4stk portene som er svitsj altså ikke den merket med WAN. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Ja, har gjort det og får det til å funke. Fikk også koblet til det trådløse nettet på den, men jeg er ute etter å få forandret på instillingene på det trådløse nettet uten å restarte og sette alt opp på nytt hver gang. Går det?' Prøver egentlig bare å finne ut hva som går an på ruteren. Går det å hente trådløst nett fra hovedruteren og spre det ut på lan portene ? Endret 18. april 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå