Mr. President™ Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) Tror det er noe galt med vaskemiddelet. Endret 6. september 2016 av Mr. President™ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Jøss, den var ny. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Jepp. Før var det med AON og Expert. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Bare en vanlig dag hos Expert altså? Ikke rart det nærmest gikk til helvete for dem for noen år siden. Lenke til kommentar
Populært innlegg .AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. september 2016 Populært innlegg Del Skrevet 18. september 2016 10 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Hehehe, finner den der morsom! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Spot on! I like. Minner meg sterkt om noen av sitatene folk kom med når Carrick hadde spørsmålrunde på Twitter under Moyes. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Kan du nevne noen av de sitatene? Ble nysgjerrig! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 (endret) Fant fram noen av favorittene mine også: 1) On a scale of Tom Cleverley to 10, how bad is Ashley Young? 2) If you could drop one player from the team how would you tell Cleverley? 3) If you had to choose between having Cleverley as a midfield partner or being stabbed in the leg, how many stabs would you take? 4) Have you tried wearing your kit backwards to see if it will help you pass the ball forward? Noen bonuser: - How do you do that trick where you disappear in big games? - Would Moyes consider putting DeGea upfront, so that you can pass the ball theright way? Edit: Eyy, de kom i rakettfart jo Dette kom fra hans #AskCarrick som han holdt under den verste perioden under Moyes. Cleverley og Young var ikke veldig gode i denne perioden. Endret 2. oktober 2016 av Espp Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 (endret) Åjaaaaa, plinga i skallen nå når jeg så noen av de sitatene. Folk er brutale innimellom, haha. Kanskje ikke det beste tidspunktet å ha en spørrerunde på Twitter.. Får bidra med bilde mens jeg er her: Endret 2. oktober 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Carrick sluttet vell på Twitter etter dette? Var det ikke han som ble jaget ut av egne fans eller var det Cleverly? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå