bshagen Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Den forsiden der var .......... ræva YEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Apropos Sverige: https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/9mdAnp/dear-england-youve-got-it-in-the-bag Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Haha, herlig skrevet. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Noe av denne tynen håper jeg når ham, for fotball blir rett og slett latterliggjort pga av slike spillere som dette. Men akk ve, jeg antar at dette er oppførsel som aldri kommer til å forsvinne Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 (endret) Forsvinne? Det er jo de største stjernene som tjener mest penger og er mest verdt som er verst på dette tullet! Hater å se neymar spille kamp. Digger når han spiller så ræv som han gjorde i går. Heldigvis gikk ikke det skuddet på slutten inn for nå blir hans innsats i VM en flopp. Edit: dette var feil tråd ja ? Endret 7. juli 2018 av Jotun Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Poenget er bare at for mange, gjerne de som følger andre sporter enn fotball, så blir fotball sett på en sport for pyser og sutreunger. Og det syns jeg er synd Men ja, jeg er klar over at dette aldri vil forsvinne 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 (endret) Klasse av Roma etter at de ognerte den svenske landslagskeeperen Endret 24. juli 2018 av Ibrahimovic 8 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 (endret) Korleis la en ting i spoiler no igjen? Litt stort bilde kanskje? Edit: nei, det kom seg når det blei posta. Endret 30. juli 2018 av Whiteshit 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå