snkupo Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Ikke bare nye versjoner av gamle spill. Les hele saken Lenke til kommentar
SovjetSmør Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 gleder meg til å se en av de konsollene spille Mario Kart. Men skal personlig ikke ha den. Tenker at denne blir en kjempehit i norge if not batteriet ødelegger 1. Spiller ikke så mye 2. Har en pc og spille på 2. Telefonen gjør akuratt det samme uten 3d Lenke til kommentar
Yay meee Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Enig med det meste. OOT, alle nye mario spill og Atlus sine kommende (dere burde nevnt at en av Shin megami tensei tittlene har fått et annonnsert navn, og at en annen har fått puttet på "persona" i tilegg. Altså er det enten en remake eller et nytt spill i persona serien. Dere burde kanskje nevnt "Tales of the abyss" også, som har fått en annonnsert remake. Tales of the abyss så opprinnelig ikke dagens lys her i europa, så europeiske fans som jeg måtte (nok en gang) kjøpe en amerikansk ps2.. (den gamle amerikanske var ødelagt) Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Av spill som ikke er remakes gleder jeg meg mest til Super Mario 3D, Mario Kart 3D og Resident Evil Revelations. Pokemon havner på listen så snart det blir annonsert. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Doctor Lautrec burde jo nevnes Dessuten Monster Hunter 3D som blir annonsert denne uken. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Blir nok mye moro på 3DS i fremtiden, spørs om jeg klarer å rive meg løs fra Pokemon Black da Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 " beverhalen fra Super Mario Bros. 3 vil gjøre et kjærkomment comeback" Eller vaskebjørnhalen? 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Gleder meg stort til Paper Mario og Professor Layton and the Mask of Miracle. Doctor Lautrec and the Forgotten Knights er også interessant. Er dog spent på om vi får Professor Layton and the Specter's Flute, som er det fjerde spillet i serien, til DS, 3DS eller ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Dere burde kanskje nevnt "Tales of the abyss" også, som har fått en annonnsert remake. Tales of the abyss så opprinnelig ikke dagens lys her i europa, så europeiske fans som jeg måtte (nok en gang) kjøpe en amerikansk ps2.. (den gamle amerikanske var ødelagt) Tales of the Abyss er et herlig, innholdsrikt rollespill (min favoritt i serien på PS2), men like fullt en ny versjon av et gammelt spill. " beverhalen fra Super Mario Bros. 3 vil gjøre et kjærkomment comeback" Eller vaskebjørnhalen? Eller vaskebjørnhalen, ja. Endret 18. april 2011 av snkupo Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) "...dermed har tilhengere av Dragon Quest, Kingdom Hearts og Final Fantasy litt av hvert å juble over." At det kommer et Kingdom Hearts til 3DSen er gammelt nytt. Det heter Kingdom Hearts: Dream Drop Distance, bytter mellom Sora og Riku som spillbare gjennom historien og vil være koblet til Kingdom Hearts 3 på et eller annet vis. Sannsynligvis er det en KH3-prequel. At det kommer mer Final Fantasy og Dragon Quest er ren logikk. Final Fantasy er enormt, og Dragon Quest er enda større i Japan. Selvsagt kommer det mer. Endret 18. april 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 For tross til alle disse fine titlene, så venter jeg på en 3DSi Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Det heter Kingdom Hearts: Dream Drop Distance Det skal de jaggu meg ha. Square-Enix er flinke til å finne på finurlige undertitler til spillene sine. Birth by sleep, 358/2 days, Dissidia Duodecim, Let us cling together osv osv. Endret 18. april 2011 av Leflus Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) La oss håpe de ikke oversetter det til norsk: Kongerike Hjerte: Drømme Dråpe Distanse. Endret 18. april 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå