andrvas Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Etter at jeg oppgraderte nettverket hjemme til 802.11n, får datamaskinen min nå plutselig BSOD hver gang jeg kjører uTorrent, tar alt i fra 10 min til 2 timer mellom hver gang. Kjører Win 7 64-bit, og ellers har maskinen fungert knirkefritt de siste årene. Har ikke gjort noen andre endringer av betydning på maskinen (tror jeg). Setter stor pris på all hjelp! Har lagt ved den siste krasjdumpen. krasjdump.zip Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Det er nærliggende å tro at det er nettverkskortet, eller driveren til nettverkskortet ditt som det er noe galt med. Har du prøvd å sett etter en oppdatert driver til nettverkskortet ditt?. Er du sikker på at nettverkskortet støtter 64-bit OS?. Har du prøvd et annet nettverkskort i din PC?. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Glemte å si at det er det samme nettverkskortet som tidligere ble brukt (men da i 802.11g modus). Det er et Intel 5100 AGN, montert i en bærbar Dell maskin. Driveren er den nyeste som er å få tak i. EDIT #2: Ifølge Windows hadde jeg den nyeste driveren. Det stemte ikke, fant en nyere driver på hjemmesidene til Intel, datert jan. 2011 (i motsetning til den forrige som var fra 2009). Håper det fikser problemene. Endret 18. april 2011 av andrvas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå