AnonymDiskusjon Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hallo alle sammen Jeg har pratet med en mann over nett nå i en mnd og vi begge vil møtes senere for å se om det kan bli seriøst. Desverre får vi ikke møtes enda pga han reiser en del offshore akkurat nå. Det gjør at vi blir ganske godt kjent frem til vi møtes. Saken er at han i det siste har gått veldig mye innpå temaet sex. Hvor han lurer på hvordan jeg er (leken, rutinepreget ol.) og hvor viktig jeg synes sex er osv.. (han synes det er veldig viktig). Jeg skjønner at han er nyskjerrig, men jeg synes kanskje dette ikke er noe vi bør snakke om før vi har møttes. Det hender jo av og til at vi går "tom" for ting å prate om, og da er det lett å begynne å prate om sex, da vi ikke vet så mye om dette ang hverandre. Hvor mye synes dere man skal dele når man ikke har møttes enda, men når det enda er en stund til vi får møtes? Burde varsellampene blinke? Postet av anonym: 1847c6fee000413044d6d755c37a3eb7 Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Er jo veldig individuelt da. Noen er jo mer åpen rundt temaet enn andre. Har venner som snakker veldig fritt og åpent om det og andre som rødmer bare det blir nevnt. Så du må vel ta innstilling til hvordan du stiller deg til temaet. Det at han befinner seg på en oljeplattform med 99% mannfolk hjelper jo neppe på å dempe lysten heller da Men angående nettdating og sexprat så er det jo en del der ute som bruker det som en hookup kanal. Mao finne, knulle, dumpe og så gå videre. Og i den sammenhengen kan jo sexprat på et så tidlig tidspunkt være en varsel lampe, men det er jo en forsjell mellom å snakke om det og gjøre det. Dog det er jo ingen tidsaspektet som sier nå er det gått X dager da kan vi snakke om sex. Er vel mer hvor godt du føler du kjenner ha, Jeg ville kanskje tenkt at man skulle ha møttes før man går inn i slike samtaler, men det er meg og det er jo ingen fasit i saker av hjertet. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Snakke om sex er faktisk noe av det beste du kan gjøre, for det er en ting folk flest har til felles for å like så Pluss at det viser at du ikke skammer deg over ditt sexliv 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Men man bør ikke prate ut om alt før dere engang har møttes. Blir fort kleint og rart å møtes hvis dere allerede har pratet om alt mellom himmel og jord og sex før dere har møttes. Men ser i utgangspunktet ikke noe galt i å prate om sex? Det er jo noe alle har til felles og det er jo noe både menn og kvinner er like glad i. Postet av anonym: f93be6c4e528eb91d36c0dff1b675720 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Burde varsellampene blinke? Postet av anonym: 1847c6fee000413044d6d755c37a3eb7 Han blikker vel kanskje litt svakt, men jeg ville sett meg litt betenkt på hva fyren var ute etter og hva du selv vil ha i en mann. Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 leon treffer vel spikern ganske godt her. Men bare pass på at du e dæ sjøl. Når man chatter på nett senkes rammene ganske mye for hva og hvordan man oppfører seg. Og om du skal ha et forhold så må du i allefall holde deg innenfor de rammer du operer under i et face to face meeting. Ellers kan det bli litt kræsj når dere endelig møtes. ta en runde me dæ sjøl og tenk etter hva du er ute etter og om du kan backe opp det du gir inntrykk av på nett. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Det er jo alltid gøy. Sitte og prate svada hele dagen kan fort bli kjedelig. Jo mer dere har prata om før dere møtes, jo lettere er det å snakke sammen DA-A. Dette er jo barneskolematte? Endret 22. april 2011 av QBab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå