Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer i forholdet, what to do?

Anbefalte innlegg

Hei! Har nå lenge gått rundt og grublet på noe.. for å gi dere litt bakgrunns informasjon, så kan jeg starte med å si at jeg har vært i et fast forhold i 1 og et halv år nå, dette er min første kjæreste og dette var egentlig ment som et prøveprosjekt fra min side. Har alltid vært singel, og liker å være singel. Ingenting er som å dra på byen, flørte og "få seg noe" at the end of the night. Det var på denne måten jeg møtte madamen. Henne ville bli sammen, etter at vi hadde møtt hverandre noen ganger, over noen ukers tid. Var vel kameraten min som pusha meg til å bli sammen med henne. Tenkte vel bare "what the heck" Men har altså endt opp i et forhold, flyttet sammen osv...

Men mitt store problem er at jeg er en drittsekk, på godt norsk. Har en god tendens til å ligge med andre jenter, tekste i skjul osv.. Kan jo bare ta helgen som et eksempel, bare på denne helgen lå jeg med 2 stykker. Føler ikke noe skyldfølelse når jeg gjør det, men tenker over det når jeg kommer hjem. Jeg blir fortere irritert på henne, og jeg tenker at dette har noe med det å gjøre. Jeg føler meg vel bare utrolig slem som gjør dette mot henne.

Vi har det jo kjempe bra sammen, henne er jo like forelska i meg som med engang vi ble sammen (i følge henne i hvert fall) Men jeg er vel mer.. Jeg liker henne, liker å ha en å se en søndagsfilm med, dele seng, dra på turer osv.. Jeg har nesten gjort det slutt flere ganger. Men det ender alltid med at henne begynner å gråte, si henne elsker meg utrolig mye, vil gjøre alt for meg, at livet hennes ikke har noen mening uten meg. Da får jeg så dårlig samvittighet at jeg sier vi kan prøve igjen.

Har selv tatt meg selv i å bli "tatt i akten", uten helt å være klar over. Lar ofte telefonen ligge godt synlig, hvis jeg venter en melding fra en annen jente. Alt hadde vært så mye bedre hvis henne hadde gjort det slutt med meg, men jeg orker heller ikke å si at jeg har vært utro, føler det er utrolig slemt av meg, vil heller fortelle at det ikke funker. Men igjen, jeg klarer det bare ikke.

Noen som har vært i samma situasjon som kan dele sin kunnskap?

PS: Seint på kvelden, så rettskrivingen er vel noe dårlig.

Postet av anonym: eded7410d0ae131727e45050c0951d9f

Postet av anonym: eded7410d0ae131727e45050c0951d9f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regn med at folk kommer til å klikke mongis når de leser hva du har skrevet her, for ja, du er en drittsekk ;)

Gjør det slutt med henne! Om du sier at du var utro, eller bare at du har mistet følelsene for henne får være din avgjørelse, men om hun finner ut at du var utro på egenhånd kommer hun til å få det helt jævlig. Utroskap er JÆVLIG dårlig gjort! Fy skamme deg!

Om hun er pen kan du be henne komme til meg, så skal jeg daske henne i fjeset med penisen min etter at jeg har trøstet henne <3

Written from a drunk fuckup! Peace and behave madda fakka!

• Liker 4
Lenke til kommentar

Tenk på det sånn her: hva tror du kommer til å såre henne mest, at du forteller at du er utro eller ikke har følelser for henne lenger eller noe lignende for så å slå opp, eller la henne bruke flere år på å pleie ett forhold som er dødsdømt uansett til den dagen du ikke ''gidder mer'' og bare drar?

Vær en mann, vis at du har baller og gjør det rette. Slå opp med henne!

• Liker 2
Lenke til kommentar

typisk player med kjæreste hehe.

Men litt seriøst. Jeg tror du sitter litt i den vil ha kaka og spise den også situasjonen. Det du egentlig verdsetter med forholdet er alle aktivitene dere gjør og ikke dama sjøl. Beste for henne er at du bare ender det. Hu vil bli såra? visst faen, men et dypt stikk er nå bedre enn tusen andre overtid. Og så slipper du et alt for jævlig drittsekk stempel i framtida.

beste for deg er kanskje å bare fortsette som vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...