Kristian_den_store Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hei. En ting jeg lurer på, hvem smartphone bør jeg velge? Synes det nå er på tide at min Nokia 5800 tar kvelden. Og har da kommet frem til at disse er verdige overtagere. HTC Desire HD, LG Optimus X2, Sony Ericsson Xperia Arc, Iphone 4, Samsung Nexus S og Samsung Galaxy S II er de det står om. Både HTC Desire HD og LG Optimus X2 har Androis 2.2, noe som de andre har mer fordel av. Vet at Galaxy s II er best på papirene, men er den best etter mine kriterier? Er også åpen for andre forslag. Prioritert rekkefølge av hva jeg synes er viktig: 1. Stor, lyssterk skjerm som har bra fargekjengiving og med bra kontrast, og ikke minst presis. 2. Rask, altså ingen haking i menyer og programmer. Trenger ikke være rask i nettleseren. 3. Kvalitetsinntrykk (at den tåler en støyt, ikke knirker) 4. Android 2.3 eller iOS 4 5. Norske taster. 5. Hva jeg får for pengene. 6. Batteritid. Ting jeg ikke bryr meg om: Kamera(både bak og frontkamera), videokamera, minebrikke(så lenge det er mer enn 8 gb intertmine), Hdmi-utgang, hodesettutgang og musikkspiller. På forhånd, takk for all hjelp. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) HTC Desire HD, anbefales sterkt. Endret 17. april 2011 av Noreply 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 HTC Desire HD, anbefales sterkt. Hvorfor? Jeg mener forøvrig iPhone 4 oppfyller trådstarters krav. Skjermen er kanskje ikke den største, men absolutt av de beste, spesielt med tanke på oppløsning. Lenke til kommentar
Kristian_den_store Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Ja, hvorfor HTC Desire HD? Bare i punkt 1. virker det som om LG Optimus X2, Sony Ericsson Xperia Arc, Iphone 4, Samsung Nexus S og Samsung Galaxy S II har bedre skjerm... Amobil har jo i sin test skrevet at skjermen er upresis... Lenke til kommentar
kankanari Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Dette +kamera var de samme kriteriene jeg hadde da jeg skulle kjøpe mobil. Jeg la også mest vekt på at den ikke hakka. SE Arc er den eneste av mobilene (untatt Galaxy II da den ikke er prøvd) som infrir. Optimus hakker, iPhone 4 har ikke stor skjerm, HTC Desire HD har ikke bra skjerm. Jeg kjøpte ARC. Den fungerer drit bra! Tydlig at pengene SE ikke brukte på Dual Core ble puttet i programering og kvalitets sikring. Endret 19. april 2011 av kankanari Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå