mobil_brukeren Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg lurer på om det rett og slett kan være at hovedkortet er no skikkelig dritt Jeg har fått inntryk at det er hoved kortet som er skikkelig dritt! en som jeg kjenner har samme hk og har samme prob og har hørt om flere på dette forumet som har oxo samme prob med samme HK! Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Verd å vite, Q-tec 550W er ikke en "550 watter", men opptil 550W-peak-load, kanskje ~400W totalt, så korrigerer vi for at den sikkert ikke er helt stabil over 75% load så blir det vel igjen ca ~300 brukbare watt, eller kort sagt, en PSU egnet for Celeron eller peltier-elementer. Når en 550W veier 1.57kg over har kontakter for bare 6 disker, på tyssing-tynne strømkabler så ringer min alarmbjelle (klok av skade). Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg leverte Epox-kortet inn på Komplett i dag, han bak disken lo faktisk da han så kortet! Han sa at 90% av disse hadde feil, og jeg skulle få velge meg hvilket som helst annet kort - de måtte uansett ha d inn for test først. Komplett anbefalte meg Abit nf7s fremfor asus A7N8X Deluxe fordi de hadde mye problemer med asus-kortet oxo...???? Jeg hadde mest lyst på gode gamle asus, men ble usikker da han anbefalte abit..... noen synspunkter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå