pesekatt Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 http://www.digitalimpuls.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=44604&__redir=1 Hei. Er nå veldig nær eit kjøp av hovudkort til intel i5 2500k, ein viktig del av den nye PC'en eg skal byggje. Asrock p67 Extreme4 er det eg endeleg har bestemt meg for, tenkte mest på Asus p8p67 pro tidligare men har høyrt nokre dårlege ting om det og dette kortet er lovprist til dei grader rundt omkring på nettet. Berre to butikkar sel det i Norge ifølgje prisjakt.no, nemleg digitalimpuls.no og pixmania.no. Har høyrt mykje dårleg om pixmania men lite om digitalimpuls, så eg tenke på å kjøpe det der. Problemet er at eg har høyrt mykje om problema nye hovudkort hadde før "revisjon B3" som eg fortstår er ganske ny. Eg er ikkje sikker på om ikkje-B3 hovudkort blir selde enno, men sidan digitalimpuls.no ikkje informerar om B3, spør eg altså her for å bli sikker. Er det altså nokon måte å vete om dette er B3, forutan å spørje nettbutikken (som kanskje kan ta tid i påsken)? Lenke til kommentar
Philophobe Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Er det altså nokon måte å vete om dette er B3, forutan å spørje nettbutikken (som kanskje kan ta tid i påsken)? Nei. Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hva med dette kortet på Komplett? Lenke til kommentar
pesekatt Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Trur eg trenge nokre argument før eg ombestemmer meg . Uannsett skal eg sannsynligvis bestille i dag, og det blir nok Asus p8p67 då, blant anna fordi prisguide har nokre skrekkhistoriar om digitalimpuls. Takk for svara. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå