Geir Einar Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) ASGE - Projects Dette er kommentartråden. Her kan dere gi ris/ros dele idèr og tanker rundt prosjektene. All konstruktiv kritikk er bare bra Workloggen Endret 17. april 2011 av ASGE Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Da skal jeg begynne og tilpasse startbryter, HDD anordning, pusse/ sparkle skal også fikse glippa i front og bak stay tuned. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Det der var slettes ikke et dumt design Følger med Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Da har jeg prøvemontert alt i kabinette og funnet ut hva jeg må utbedre akkurat nå ser alt litt stygt ut å så jeg vil prøve og fikse på det også kommer flere bilder i kveld Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Er det fortsatt liv i prosjektet? Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Det er det desverre svært lite av har begynt lærling så har ikke mye tid tilovers Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Ja, da er det bare og si R.I.P til trekassa, min far var skråsikker på at det var et mislykka prosjekt så han kasta den i helga... Men jeg vil komme tilbake med fortsettelse på Acciaio e Vetro + kanskje 2 nye som kommer til og bli litt spessielle prosjekter alt er langtidsprosjekter og det som tar tid er penger. Men jeg jobber og sliter for dem så blir nok framgang i nærmeste framtid ! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Kastet han den? Hadde det bært mitt prosjekt og noen kasta det hadde jeg klikket.. Lager du noe nytt, eller blir det ikke noe av? Håper du lager no nytt da Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Driver å planlegger noe nytt ja mini er et stikkord Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hmm, en mini itx maskin, lite kabinett med plass til det som trengs? Høres bra ut. Gleder meg Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 kanskje det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå