jg980 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hei, jeg går i 8. klasse, og føler jeg trenger en pc til å ha på skolen, til skole arbeid (derfor helst ikke mer enn 16 tommer), men den skal også kunne dra de nye spillene med god grafikk. jeg har lett litt rundt, og det beste jeg har fuunnet til nå for mine behov, er: http://www.netonnet.no/art/data/laptop/laptop-15---16-tom/hp-paviliondv6-3160so/141653.3003/ Er det noen som har erfaring med denne pcen eller som kan gi meg et bedre alternativ?? takker for svar ps: jeg har fått med meg at intel har kommet med nye prosessorer: sandy bridge. er det viktig at jeg får med meg det eller har det ikke så mye å si? takk for svar! Lenke til kommentar
branick Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jeg ville kanskje foreslått denne istedet. Litt bedre prosessor, litt mindre harddisk, bedre grafikkløsning som gir både ytelse & batteritid, samt mindre varme når du bare surfer. Lenke til kommentar
jg980 Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 sikker på at skjermkortet er bedre? jeg har sett en del produktomtalelser hvor folk sier at 5650 er bedre. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 GT 540 er iflg denne siden bedre. Mvh Faller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå