Konnis Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Har tenkt til å sette et par vifter i kabinettet mitt (Fractal R3). Nå har jeg 2 120mm, en i front og en bak. Har mulighet for enda en 120 i front, to stk 140/120 i topp og én 140/120 i bunnen. Jeg tenkte å kjøpe ihvertfall to vifter til, med en i front og en i topp eller liknende. Så snakket jeg med en kamerat i dag, som hadde unngått å sette 140mm i toppen av sitt Fractal R3 for å unngå undertrykk i kabinettet, og dermed unngå støv. Er det noe fornuft i det han sier? Eller kan jeg bare kjøre på med å sette vifter i hytt og gevær? Hvor er det mest gunstig å plassere et par ekstravifter? Lenke til kommentar
hursay Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 det er jo bare og orrientere flere til of dytte inn i kabinettet. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Og det gjøres hvordan? Snu vifta andre veien? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Ja. Det er fornuft i det kameraten din sier. Les mer her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå