Gå til innhold

ikke helt edru ffs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

flodhest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

weee!!! er dette søppel??? detteg er seriøse innhold ffs!! =) snowdogg er drit kul!! pentaq er fin, jeg har faktidsk sett på alle bildenne av hu på serbveren jhennes! vi knustre tastefjøla til traizer!!! lol. koste for ****** meg 500 spenn!!!!!!! dere er driit kule!!2!!

Lenke til kommentar
weee!!! er dette søppel??? detteg er seriøse innhold ffs!! =) snowdogg er drit kul!! pentaq er fin, jeg har faktidsk sett på alle bildenne av hu på serbveren jhennes! vi knustre tastefjøla til traizer!!! lol. koste for kjøss meg 500 spenn!!!!!!! dere er driit kule!!2!!

å være på fylla, og sitte å lese HW.no forum = *HOOST*

Lenke til kommentar

Wee!!! Jweg fhqar ikjeke setttyt ettr et anesaløh bildese påæ servweernenm hennerdnsr, mehn jegt hart dewT LOIEKE KJETKT /oiseann, cahps lokk sto på), utewnrn alkohollll!

Due rwt sikkerttyw dritytkfuill i virkeligewhtnen ogdsåsåa!!§! Dete ere ikkwe jag!

Lenke til kommentar
Wee!!! Jweg fhqar ikjeke setttyt ettr et anesaløh bildese påæ servweernenm hennerdnsr, mehn jegt hart dewT LOIEKE KJETKT /oiseann, cahps lokk sto på), utewnrn alkohollll!

Due rwt sikkerttyw dritytkfuill i virkeligewhtnen ogdsåsåa!!§! Dete ere ikkwe jag!

hjemmesida di er dritfet!! BTW, tror du må jobbe littt med den rettskrivinga di du!! kommer etterhvert vøtt!

Lenke til kommentar

Det første jeg gjør etter å ha tatt et par pils er faktisk ikke å sette seg foran pc'en og skrive innlegg i et forum. Men det er vel bare meg.. :shrug: . Jeg har kun ved et tilfelle slitet med å skrive. Det var riktignok på en mobil og jeg måtte virkelig konse. Tror det tok 4-5 forsøk før jeg klarte å skrive det jeg ville.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...