flodhest Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 jeg og traiz her har drekki for mye for ******!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ¨hw.no ruler!!!!! penmta er digg!weeee! hvordan går det med dere folkjens ??? 14iss? næida!!!! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 penmta er digg! love is in the Air ... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 mods? og HVEM var det som startet Bæsje-tråden? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 ta det med ro! når min post blir sletta skal denne også bli sletta og jeg hadde ikke så mange skrive feil engang Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 mods? og HVEM var det som startet Bæsje-tråden? :oops: Okei da... Flytte den til humor, kanskje? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 hehe heldige jævler_ som ka drikke seg drittings? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 mods? og HVEM var det som startet Bæsje-tråden? :oops: Okei da... Flytte den til humor, kanskje? ehm.. den er jo ikke MORSOM da Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 mods? og HVEM var det som startet Bæsje-tråden? :oops: Okei da... Flytte den til humor, kanskje? ehm.. den er jo ikke MORSOM da Neinei, men dette er da søppel!? :smile: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 weee!!! er dette søppel??? detteg er seriøse innhold ffs!! =) snowdogg er drit kul!! pentaq er fin, jeg har faktidsk sett på alle bildenne av hu på serbveren jhennes! vi knustre tastefjøla til traizer!!! lol. koste for ****** meg 500 spenn!!!!!!! dere er driit kule!!2!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 weee!!! er dette søppel??? detteg er seriøse innhold ffs!! =) snowdogg er drit kul!! pentaq er fin, jeg har faktidsk sett på alle bildenne av hu på serbveren jhennes! vi knustre tastefjøla til traizer!!! lol. koste for kjøss meg 500 spenn!!!!!!! dere er driit kule!!2!! å være på fylla, og sitte å lese HW.no forum = *HOOST* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 har jo fest da, måtte bare informere folka om at dere er best!!1 Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Wee!!! Jweg fhqar ikjeke setttyt ettr et anesaløh bildese påæ servweernenm hennerdnsr, mehn jegt hart dewT LOIEKE KJETKT /oiseann, cahps lokk sto på), utewnrn alkohollll! Due rwt sikkerttyw dritytkfuill i virkeligewhtnen ogdsåsåa!!§! Dete ere ikkwe jag! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Wee!!! Jweg fhqar ikjeke setttyt ettr et anesaløh bildese påæ servweernenm hennerdnsr, mehn jegt hart dewT LOIEKE KJETKT /oiseann, cahps lokk sto på), utewnrn alkohollll! Due rwt sikkerttyw dritytkfuill i virkeligewhtnen ogdsåsåa!!§! Dete ere ikkwe jag! hjemmesida di er dritfet!! BTW, tror du må jobbe littt med den rettskrivinga di du!! kommer etterhvert vøtt! Lenke til kommentar
SoW Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Når noen begynner å drikke seg full å poste på hw, blir det flere som vil "tøffe" seg.. Noen med vilje, andre uten.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Når noen begynner å drikke seg full å poste på hw, blir det flere som vil "tøffe" seg.. Noen med vilje, andre uten.. ahh...skjønnet! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hehe og det ser ut som om mod'ne har lagt seg Lenke til kommentar
Neo Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Det første jeg gjør etter å ha tatt et par pils er faktisk ikke å sette seg foran pc'en og skrive innlegg i et forum. Men det er vel bare meg.. . Jeg har kun ved et tilfelle slitet med å skrive. Det var riktignok på en mobil og jeg måtte virkelig konse. Tror det tok 4-5 forsøk før jeg klarte å skrive det jeg ville. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Lol spamz0r noob! plz stfu og riv ut tp kabelen eller hva du bruker, så slipper vi fyllesvineri! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg