frankhaugen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jeg holder på med et webdesign og firefox insisterer på å plassere en stygg strek rundt mine hyperlink-bilder jeg bruker denne, css koden i forsøk på å fjerne dette: :link img { border: none; } /* links in menu */ a:link {border: none;} /* unvisited link */ a:visited {border: none;} /* visited link */ a:hover {border: none;} /* mouse over link */ a:active, a:focus {outline: 0; border: none;} /* selected link */ men det virker ikke, noen forslagtil fix? OG, ja det vises fint i Chrome/IE/safari Takk! -frank Lenke til kommentar
Laohn Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Aldri sett noen bruke :link før men. Det riktige er img { border: none; } Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Aldri sett noen bruke :link før men. Det riktige er img { border: none; } Er slik jeg lærte å gjør det, og funker som sagt på alt annet, men din funket kjempe. Men er ikke første gang FF lager faenskap for meg Takk! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Vel, det beste hadde vært om du bare skrev: a img { border: none; } Du har mange pseudo-selektorer der du ikke trenger å ha med, når du fint bare kunne slått dem sammen; a { border: none; } a:focus { outline: none; } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå