diZrupt0r Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jeg lurer på om noen lokale i Trondheim og Stavanger kan hjelpe meg litt her med et taxi-spørsmål. Skulle gjerne hatt tak i direkte-telefonnummerne til de ulike taxi-holdeplassene i Trondheim og Stavanger. Altså ikke nummeret til de ulike taxi-sentralene, men nummerene til selve holdeplassene. Har fått tak i nummerne for de andre store byene (Oslo, Bergen, Tromsø...), men selskapene i de to siste byene vil ikke gi ut disse direktenummerne. Finnes det noen med disse nummerne der ute? Lenke til kommentar
thermos Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Går det an å ringe direkte til holdeplassene? Det er jo bare busslommer med taxiskilt på. Har aldri sett noen telefon der... Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg har aldri hørt om noe direktenummer til holdeplassene i Trondheim, og jeg er taxisjåfør her! Direktenummer til bilene eksisterer derimot. Og sentralene er forøvrig Norgestaxi 08000, og Trøndertaxi 07373. Det står noen grå bokser på holdeplasskiltene, men disse er så vidt meg bekjent en del av muligheten for å registrere hvilke biler som står på holdeplass! Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Tenker du på de numrene man kan ringe å komme i kontakt ved taxier i et bestemt område? Dette vet jeg vi har i Tromsø, ellers er det vel ikke noe nummer til holdeplassene. Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 Jeg har aldri hørt om noe direktenummer til holdeplassene i Trondheim, og jeg er taxisjåfør her! Direktenummer til bilene eksisterer derimot. Og sentralene er forøvrig Norgestaxi 08000, og Trøndertaxi 07373. Det står noen grå bokser på holdeplasskiltene, men disse er så vidt meg bekjent en del av muligheten for å registrere hvilke biler som står på holdeplass! Takk for svar. Som s0lberg nevnte i forrige post så er det bestemte områder som kan ha egne direktenummer, kanskje ikke nødvendigvis spesifikke holdeplasser. Flott om du kunne sjekket om dere har en liste med telefonnummer pr. område eller bydel for Trondheim. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg har ikke sett til noe slikt i stavanger. Det er kun et lite blått skilt hvor det står Taxi på, ingen ting annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå