AndyI Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Har man angrefrist på oppgradering av tv abonnement? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Um, hos Canal Digital har du hvertfall 14 dager etter du fikk produktet. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Har man angrefrist på oppgradering av tv abonnement? Jag og nei :-) Som alt annet, kommer det an på hvordan du kjøpte/bestilte og hva det er du har kjøpt/bestilt. Dersom du har vært innom en forhandler, kontor som du selv oppsøkte -så har du ikke angrerett. Dette gjelder alle produkter, også abonnement på tv-kanalpakker. Dersom du har bindingstid/oppsigelsestid, og kostnaden for tiden du "må ha" abonnementet ikke er mer enn 299,- kroner. Har du heller ikke angrefrist (gjelder uansett hvordan du har bestilte). Dersom du derimot bestilte tjenesten gjennom fjernsalg (f.eks. telefon eller Internett) og kostnaden i bindingstiden og eller til ut oppsigelsestid, er mer enn kr. 300,-. Så har du ikke angrerett :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå