Merko Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Siden mitt nåværende skjermkort ikke har støtte for HDMI, kunn DVIx2 og mDP så trenger jeg et adapter som overfører lyd. Jeg så på dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=621079 Burde ikke det være godt nok? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Ikke støtter HDMI? Du vet at du kan få HDMI via DVI? Det at DVI ikke støtter lyd er både feil og ikke feil, ut av skjermkortet er det feil, men via kabel så stemmer det. Skjermkortet kan sende lyd ut av DVI forutsatt at HDMI adapteren er plugget inn i DVI porten og ikke etter en kabel. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Ikke støtter HDMI? Du vet at du kan få HDMI via DVI? Det at DVI ikke støtter lyd er både feil og ikke feil, ut av skjermkortet er det feil, men via kabel så stemmer det. Skjermkortet kan sende lyd ut av DVI forutsatt at HDMI adapteren er plugget inn i DVI porten og ikke etter en kabel. jepp, visste at man kan få HDMI-kvalitet både via DP og DVI, men siden jeg ikke har slik adapter, må jeg gå til innkjøp av et. Derfor denne tråden. Endret 17. april 2011 av Merko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå