bjornemann Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Har i det siste fått problemer med at min trofaste linksys wrt54 låser seg en gang om dagen sånn ca. Jeg må da nappe ut ledningen for en liten restart. Kjører nyeste tomato firmware på den. Mistenker også at den til tider låser seg når iphonen til dama logger seg på det trådløse nettet Noen som har vært borti lignende? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hva med å bytte firmware for en periode? Lenke til kommentar
bjornemann Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 oppgradert til nyeste tomato firmare i håp om at det skulle hjelpe. Tror du det kan ha noe for seg å skifte til en annen firmware altså? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Det ser ut til at andre har samme problem. Lette litt og det ser ut til at dd-wrt går greit om man bruker SSID med plain tekst. Lenke til kommentar
bjornemann Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Da har jeg flasha med dd-wrt Men hvordan bruker jeg SSId med plain tekst Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Det er vel bare å bruke et greit navn på trådløsnettet, uten spesialtegn. Bruk f.eks: bjornemann Lenke til kommentar
bjornemann Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 aha! sorry for my ignorance Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 La oss få høre hvordan det går. Lenke til kommentar
bjornemann Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Hei igjen! Det virker som det gjorde susen å flashe med nyeste dd-wrt Har vært stabilt et par dager nå! Men har jo selvfølgelig oppstått et nytt problem. Når jeg bruker torrent, så går nettet utrolig seint og disconnecter randomly. Jeg har satt opp QOS og selv om jeg bare har 1 torrent aktiv, so blir nettet super ustabilt. Hadde aldrig disse problemene med tomato firmwaren og QOS Noen ide om hva jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Har kjørt dd-wrt på samme router i flere år uten problemer. Bruker kun porting i router og kryptering på torrent klient. Start med å skru av QOS og all sikkerhet? PS. Har aldri kjørt høyere nedlasting enn 400. Mulig det blir litt overlast med for mange tilkoblinger? Dont know. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå