Visslarr Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hei alle sammen. Jeg lurer på om Logitech G9X er et godt kjøp. Har vært på leting etter en god mus for en stund siden jeg har begynnt å spille mere på datamaskin. Jeg bruker nå en billig 50 kroners mini-mus så det å ha en god mus som holder i noen år er noe jeg trenger. Men jeg har altså noen spørsmål angående G9X: 1. Hvor lang er usb-ledningen til musen? 2. Hvis jeg kjøper G9X på Lefdal, får jeg med meg forskjellige "skall" da? Har sett på videoer der folk har forskjellige skall på musen. Hvis ikke det følger med, finnes det et annet nettsted eks. Komplett/Dustinhome som selger skall medfølgende? Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Den kommer med 2 "grips"... en som er egnet for "comfort", og et annet som er egnet til å gi deg carpal tunnel syndrome. Musa er grei nok den, om du ikke skal spille spil. Formen er ikke særlig god eller ergonomisk, og sensorplaseringen gjør at den ikke egner seg til FPS spill. Den veier veldig mye, og musehjulet egner seg bedre til surfing enn spilling. For min del bruker jeg g9x musa her på kontoret, og den er en av de få lasermusene jeg har prøvd som fungerer problemfritt på q-pad CT matten min. Tror du ville gjort et bedre kjøp om du bestilte deg en razer deathadder 3,5g/respawn. En av de få produktene fra razer som ikke er dårlige er deathadder serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå