nanio Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hei! jeg presterte nylig å ødelegge tuppen på "jacken" til mine litt for dyre øretelefoner, og fikk beskjed om at "0 stress, bare å lodde dem, kjør på" Problemet er at jeg ikke aner hvordan man ldoder, og har heller ikke loddeutstyr. Så jeg lurte på om det var noen butikker i Oslo hvor de kunne lodde for deg, og hvor mye dette kostet? Takker og Bukker for alle svar! Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Alle elektrikere, radioreparatører etc bør kunne fikse dette for deg. Lenke til kommentar
nanio Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Så gå til en elektriker eller tråle byen etter radiorepratører, noen anbefalinger eller bare gå til en? Lenke til kommentar
Sunsolaris Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hva slags klokker er det? Jeg har et par Sennheiser HD 500 og der er det en plugg i selve klokken -den kan byttes. Vil tro butikken der du kjøpte dem kan være behjelpelig med info om serviceverksted. Lykke til. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Sist jeg byttet pluggen på mitt gamle koss headsett, loddet jeg bare av lednignene på elementene, og stjal en ledning fra et gammelt møkkaheadsett. Funker fortsatt det. Men lodding kan være vanskelig. Gå til en elektrikker, de kan somregel fikse slike ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå