Ayb Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Er det normalt på store konsterter at det ikke er lov å komme inn igjen så fort du har gått ut en tur fra området? På Telenor Arena i går gikk vi glipp av halve showet fordi de ikke slapp oss inn igjen etter å ha vært ute av området. De opplyste i hvert fall ingenting om dette på forhånd. Er dette noe alle bare vet? Endret 17. april 2011 av Ayb Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Spørs hvor du skulle da vel. Om du skulle pisse (da vi var på Metallica-konsert måtte vi ut for å gjøre det) slapp alle inn igjen såklart. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Det varierer veldig fra arrangement til arrangement. I går tenker jeg de hadde de reglene for å hindre at folk gikk ut og heiv i seg masse dop før de gikk inn igjen. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Mja. Hadde ikke skadet å gitt oss beskjed vha. plakater eller no da, men. 7 timer er lenge å oppholde seg inne der uten en pause. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Spurte dere før dere gikk ut da? For det ville jeg sett på som naturlig å gjøre. Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Irriterte meg over det samme selv. Hadde en kompis som ble vist rett inn i stedet for til garderoben. Han hadde på seg (hvit) fleecegenser og da han ville gå ut og henge den fra seg etter å ha kommet inn på området, fikk han beskjed om at han ikke ville komme seg inn igjen. Greit nok at de ikke vil at folk skal stikke og ruse seg, men garderoben burde man da kunne hatt tilgang til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå