Gå til innhold

Hvit dress med farger


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg ønsker å kjøpe meg en ny dressjakke nå til sommeren. Problemet mitt er bare at jeg ikke finner akkurat den typen design jeg liker.

 

Denne er det nærmeste jeg kommer til å vise dere hva jeg leter etter. Noe mer farge hadde jeg ønsket det var på den og prisen er noe for høy for det jeg har mulighet å betale for en dressjakke.

 

Prisen bør ikke gå over 4000,-

 

Om dere kunne hjulpet meg å finne en fin dressjakke hadde det vært konge! JEg er ingen moteløve og vet ikke om så mange butikker :)

 

Jeg har til nå søkt meg litt rundt på Ebay, Finn og Google uten hell..

Endret av Kognito0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville kikket på Moods of Norway, det er de eneste jeg kunne trodd laget noe sånnt.

 

Hvordan jeg liker jakke er en halt annen sak, tror aldri jeg har sett en styggere jakke, kanskje med unntak av en rosa og lysebå en fra Moods.

 

 

Edit: du linket til moods også ja, det så ikke jeg før etterpå :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Jeg ville kikket på Moods of Norway, det er de eneste jeg kunne trodd laget noe sånnt.

 

Hvordan jeg liker jakke er en halt annen sak, tror aldri jeg har sett en styggere jakke, kanskje med unntak av en rosa og lysebå en fra Moods.

 

 

Edit: du linket til moods også ja, det så ikke jeg før etterpå :p

 

Haha :) Alle har sin smak, jeg forventer jo ikke at alle skal like min smak!

Lenke til kommentar

Moods er såpass sært at jeg tror du skal lete lenge før du finner noen andre som lager noe som ligner den jakka der, men med annen farge. Hva med denne, f.eks.?

 

Den blir litt for "hawaii".. Om du skjønner :p Jeg ønsker litt mer fast mønster. Vanskelig å forklare :)

 

Men som du sier er det nok vanskelig å finne noe så sært om ikkke Moods har det, så jeg tenker litt på å finne meg noe stoff å gå til en skredder :blush:

 

Forstår virkelig ikke hva du skal bruke denne til.

 

Fest og lignende. Om du ikke liker min smak i klær er det helt greit, alle har sine smaker. :!:

Lenke til kommentar

Greit nok, skal ikke snakke mer om hvor ubrukelig noe slikt hadde vært til så godt som alle formål. Meningen min har vel kommet klart nok frem.

 

Hvis du har budsjett på 4000 kroner kan du bare glemme å få en skredder til å sy deg en hel dress, spesielt når du skal ha materialene i tillegg. Kanskje du kan finne en systue som kan sy stoffet på utsiden av en dressjakke du allerede har, og sy bukser fra bunn, men har mine tvil om hvor godt det resultatet blir. Å sy en dress er ikke enkelt, og det er ikke uten grunn at en billig skredder fort vil ta 5 ganger ditt budsjett for å sy en dress.

Lenke til kommentar

Hvis det overhodet finnes skreddere i Norge som er i stand til å sy en dress i fra bunn. Og hvis det gjør det, så kan du ta deg bak på at du må ut med langt mer enn 4000,– dessverre.

 

Jeg er ikke fan av å si at noe er umulig, men akkurat i dette tilfellet så er jeg stygt redd at det finnes et betydelig gap mellom forventninger og reelle muligheter. :(

Lenke til kommentar

Greit nok, skal ikke snakke mer om hvor ubrukelig noe slikt hadde vært til så godt som alle formål. Meningen min har vel kommet klart nok frem.

 

Hvis du har budsjett på 4000 kroner kan du bare glemme å få en skredder til å sy deg en hel dress, spesielt når du skal ha materialene i tillegg. Kanskje du kan finne en systue som kan sy stoffet på utsiden av en dressjakke du allerede har, og sy bukser fra bunn, men har mine tvil om hvor godt det resultatet blir. Å sy en dress er ikke enkelt, og det er ikke uten grunn at en billig skredder fort vil ta 5 ganger ditt budsjett for å sy en dress.

 

Hvis det overhodet finnes skreddere i Norge som er i stand til å sy en dress i fra bunn. Og hvis det gjør det, så kan du ta deg bak på at du må ut med langt mer enn 4000,– dessverre.

 

Jeg er ikke fan av å si at noe er umulig, men akkurat i dette tilfellet så er jeg stygt redd at det finnes et betydelig gap mellom forventninger og reelle muligheter. :(

 

Det var da snakk om BARE en dressjakke, ikke et helt sett :)

 

Jeg har allerede en svart dress til jul og høytider generelt.

Lenke til kommentar

Vil ikke kalle begravelse en høytid, som er en av få plasser en sort dress er passende.

 

Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg heller kjøpt en marineblå eller koksgrå dress, og ventet med "artige" påfunn til det var på plass.

 

Svart og svart. Den er mørk brun med lyse striper. Ikke tenk på min andre dress.

 

Alt jeg spurte etter var om folk visste om hvor jeg eventuelt kunne få tak i hvit dressjakke med litt farger på. Om du ikke vet det er det ikke vits å svare :ph34r:

 

Og så langt ser det ikke ut til at jeg finner noe annet enn det Moods har å tilby. :)

Endret av Kognito0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...