oslo121 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Virker som keg fikk innstalert, men den på toppen er vekk der man kan stille lyd, Wifi, Bluetooth osv får også opp feilmelding om dette: Status bar har uventet stoppet får jeg opp!! hva burde jeg gjøre? Endret 17. april 2011 av oslo121 Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Virker som keg fikk innstalert, men den på toppen er vekk der man kan stille lyd, Wifi, Bluetooth osv får også opp feilmelding om dette: Status bar har uventet stoppet får jeg opp!! hva burde jeg gjøre? Mange har hatt samme problem. En hard reset burde løse problemet. Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Hvordan gjør man det? Mister jeg i såfall alt på telefonen da. Spill, Musikk, Kontakter osv osv?? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1215469&view=findpost&p=17640190 Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 fikk fiksa det, men mista en del nummer og programmer, så lurt å ta kopi først, men samtidig så fikk jeg også rydda bort mye dritt. Problemet nå er at jeg ikke får sendt og mottat mms. Jeg husker ikke åssen jeg stilte inn det fra starten av.. kan noen hjelpe meg med dette?? Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 fikk fiksa det, men mista en del nummer og programmer, så lurt å ta kopi først, men samtidig så fikk jeg også rydda bort mye dritt. Problemet nå er at jeg ikke får sendt og mottat mms. Jeg husker ikke åssen jeg stilte inn det fra starten av.. kan noen hjelpe meg med dette?? Hvilken operatør har du? Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 tele 2 http://www.tele2.no/kundeservice/wap_mms_innstillinger.html Gå inn der og velg "Automatiske innstillinger for Android og iPhone" Tast så inn mobilnummeret ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå