The Hoff Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Har vi ikke hatt dette før? Altså, den andre tråden brukes kun til nominasjoner og stemmegiving, mens her diskuteres valgene. Wohoo, første gang jeg har bidratt med en semikonstruktiv tråd. Kjør debatt! For øvrig blir det digg med et "årets" lag som er fullstendig tomt for Liverpool-spillere, ingen kan vel virkelig mene at noen enkeltspillere på Liverpool har gjort seg fortjent til noe annet enn et enkelt klapp på skulderen denne sesongen? Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hadde Suarez spilt mer enn 10 kamper kunne han kanskje ha sanket noen poeng, ellers er jeg enig. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Kelly har vært veldig god de kampene han har spilt, men han har vel også bare rundt 10 kamper. For meg er det kun Lucas som er i nærheten, ville sagt han var verdig en benkplass hvertfall. Reina har også vært blant de 4-5 beste keeperne i år som vanlig. Endret 17. april 2011 av OKMarius Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Ja, det går nok an å stemme på Lucas selv om han kun vil få stemmer fra Liverpool-leiren. Jeg lanserer likeså greit mine 11 med en gang, tar så uendelig lang tid det opplegget i den andre tråden. Hart Rafael Kompany Vidic Baines Nani Modric Wilshere A. Young Tevez Berbatov Rafael, A. Young og Berbatov er vel kanskje de mest kontroversielle her. Rafael fordi han er "min", altså United-spiller. Han har dessuten tatt store steg, særlig defensivt, og fått roet ned tidligere ADHD-tendenser. Er fortsatt litt for het i topplokket, men det kommer seg med rutinen. Høyrebacken er vel kanskje den "svakeste" posisjonen i PL pdd? A. Young fordi han har levert bra på et lag i "krise". 10 assists bl.a. Berbatov, vel, toppscorer i PL og gjennomsyret med klasse. Litt kontroversiell fordi han nå tilsynelatende er redusert til tredjevalg, men toppklasse læll. Litt lite Arsenalspillere. Folk kommer sikkert til å etterlyse Van Persie, Nasri og kanskje tilogmed Sagna. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Cech Ivanovic - Kompany - Vidic - Baines Nani - Nasri - Modric - Young Berbatov - Tevez Nådde nesten opp: Hart, Terry, Evra, van Persie, van der Vaart Endret 17. april 2011 av Lester Freemon Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Hart Ivanovic - Kompany - Vidic - Baines Parker - Wilshere - Modric Nani - Tevez - Van Persie Høyreback er en ræva posisjon i PL. Ivanovic er jo egentlig for det meste midtstopper i år, Rafael har vært for mye inn og ut av laget, mens Sagna presterer akkurat ikke godt nok. Veldig jevnt mellom disse tre. Resten av forsvar + keeper er bankers. Van Persie kommer med et nødsskrik inn, siden det mangler gode venstrekanter i årets PL imo. Bale er god, men ikke så god. Merkelig å ha bare 2 spillere fra Man Utd, men samtidig ha 3 fra City Endret 17. april 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Igrunn ikke. Spiller for spiller så er jo City det desidert beste laget i PL, så var det det å fungere som et lag da. Uansett, City vinner nok PL suverent neste år. Hvis det laget der blir samspilt så tar de pokker meg CL også hvis de klarer å kvalifisere seg. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Var jo på nippet til å ta med Yaya istedenfor Modric også. Synes også de har fantastiske spillere, men mange av dem blir ikke brukt riktig. Milner f.eks, blir helt misbrukt på kantposisjon, og viste ifjor at han er en knallgod spiller. Håper han kommer seg vekk fort som mulig. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Veldig enig med laget ditt Maefteda. Yaya har vært som resten av city etter det jeg forstår, veldig ujevn og generelt en skuffelse - har ikke vært i nærheten av Modric synes jeg. Og helt riktig har Milner uten fart blitt brukt som ving, noe han ikke fikser. Kan ikke si jeg frykter city noe særlig, Mancini virker ikke til å ha peiling. De er ganske komisk at de har kjøpt Dzeko, men ikke legger opp til vingspill med innlegg :!: Tror muligens jeg ville hatt bale med. Men synes det blir vanskelig, kan for lite om lagene under top10 egentlig. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 De har i hvertfall ikke problemer i spissleddet med Dzeko, Balotelli og Tevez. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Veldig enig med laget ditt Maefteda. Yaya har vært som resten av city etter det jeg forstår, veldig ujevn og generelt en skuffelse - har ikke vært i nærheten av Modric synes jeg. Og helt riktig har Milner uten fart blitt brukt som ving, noe han ikke fikser. Kan ikke si jeg frykter city noe særlig, Mancini virker ikke til å ha peiling. De er ganske komisk at de har kjøpt Dzeko, men ikke legger opp til vingspill med innlegg Tror muligens jeg ville hatt bale med. Men synes det blir vanskelig, kan for lite om lagene under top10 egentlig. Hvorfor det egentlig? Dzeko er en god hodespiller, men har vært (i Tyskland) og er i mine øyne en bedre ballspiller. Vinger som slår innlegg er ikke "the be all and end all" i fotball. Forresten hva betyr "(...) Yaya har vært som resten av city etter det jeg forstår, veldig ujevn og generelt en skuffelse (...)"? Har du bare formulert det kronglete eller har du ikke fulgt med City gjennom hele sesongen? Endret 3. mai 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
Everket Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Dzeko har i allefall vist svært lite med ballen i bena, ikke er han spesielt rask heller. Han har ikke vist seg til å være typen som kan skape noe på egen hånd slik tevez, og til en viss grad balotelli kan. Etter det jeg forsår bør det fokuserers mye mer på å få ballen inn i boksen slik han kan krige inn scoringer, eller leke poacher innen 16 meteren. Yaya har vært ujevn, veldig ujevn, men for å si noe fint om han siden det kanskje har virket som jeg hater han, han har blitt mer stabil i slutten av sesongen. Har nok trengt ganske lang tid på å bli vant til pl. Du mente kanskje om jeg heier på et spesielt pl lag? Det gjør jeg ikke, men city er nok det laget jeg har sett mest i år, fordi det er spennende med en lillebror som samme hva som skjer aldri vil få suksess. Jeg følger med fansen på mange måter. Endret 3. mai 2011 av Everket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå