sinnaelgen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Om 6 år er det meningen at alle analoge FM sendinger skal være faset ut. Det fører også til at alle må ta i bruk DAB radioen. Her er det flere som menr at dette er en gave pakke til produsentene som kan tjene godt på det. Det jeg etterlyser er hvilket muligheter har man å kunne erstatte alle typer av de analoge radioen ? Enda virker det som om det bare er enkelte midianlegg og noen "kjøkken" radioer som har denne muligheten. Hva med alle lommeradioene man kan kjøpe for en billig penge ? Hva med alle som bruker hørselvern med innebygget radio ? Eksister det nå en vanlig radio vekkeklokke med støtte for DAB uten at man trenger noen i tillegg ? Hva med alle disse mobiltelefonene som tar inn radio ? Endret 17. april 2011 av den andre elgen Lenke til kommentar
dkndude Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Om 6 år er det meningen at alle analoge FM sendinger skal være faset ut. Det fører også til at alle må ta i bruk DAB radioen. Her er det flere som menr at dette er en gave pakke til produsentene som kan tjene godt på det. Det jeg etterlyser er hvilket muligheter har man å kunne erstatte alle typer av de analoge radioen ? Enda virker det som om det bare er enkelte midianlegg og noen "kjøkken" radioer som har denne muligheten. Hva med alle lommeradioene man kan kjøpe for en billig penge ? Hva med alle som bruker hørselvern med innebygget radio ? Eksister det nå en vanlig radio vekkeklokke med støtte for DAB uten at man trenger noen i tillegg ? Hva med alle disse mobiltelefonene som tar inn radio ? Hmmmmm, har aldri tenkt på det den veien! Kan jo bli vanskelig dette, men jeg er sikker på at det skal gå fint. Jeg vil tro at det kanskje akkurat i overgangsfasen vil oppstå litt problemer, men halvannet år etter vil en ikke tenke på at man en gang hadde FM-radio Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Om 6 år er det meningen at alle analoge FM sendinger skal være faset ut. Det fører også til at alle må ta i bruk DAB radioen. Her er det flere som menr at dette er en gave pakke til produsentene som kan tjene godt på det. Det jeg etterlyser er hvilket muligheter har man å kunne erstatte alle typer av de analoge radioen ? Enda virker det som om det bare er enkelte midianlegg og noen "kjøkken" radioer som har denne muligheten. Hva med alle lommeradioene man kan kjøpe for en billig penge ? Hva med alle som bruker hørselvern med innebygget radio ? Eksister det nå en vanlig radio vekkeklokke med støtte for DAB uten at man trenger noen i tillegg ? Hva med alle disse mobiltelefonene som tar inn radio ? Hmmmmm, har aldri tenkt på det den veien! Kan jo bli vanskelig dette, men jeg er sikker på at det skal gå fint. Jeg vil tro at det kanskje akkurat i overgangsfasen vil oppstå litt problemer, men halvannet år etter vil en ikke tenke på at man en gang hadde FM-radio Selv om det er 6 år igjen ( overgangen skulle visstnok skje tidligere ) så er det lit besynderlig at det ikke finnes flere typer radioer som støtter DAB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå