Gå til innhold

Årets PL-lag 10/11


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig med Nani, fordi jeg heller rangerer han som venstrekant, synes han spilte bedre der og. Så velger han heller på den siden.

 

Nasri

Valencia (strålende når han har spilt)

Barton (han har spilt kant?)

 

Virkelig? Nani bedre på venste? Du får selvsagt lov til å mene hva du vil, men jeg tror omtrent alle andre i verden vil være uenig med deg :)

Gud som jeg blander. Var jo venstre han mistet sitt element. Sorry! Du har selvfølgelig rett. :)

 

Nani

Nasri

Valencia

Lenke til kommentar

Jarvis er mest venstrekant, og der han er best. Men han har spilt mye på høyresiden til tider i år når Hunt har vært med. Er jo høyrebeint og kan like greit spille på høyresiden, men som sagt best på venstre.

 

3P-Nani

2P-Downing(hvis høyre)

1P-Kuyt

 

Hvis Downing er venstrekant, så setter jeg inn Nasri, men han er vel mulig venstre han også.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Herregud. Han har spilt 7 av 34 kamper. Dette burde være nok til å ikke stemme på han. Kunne muligens ha forstått det om han hadde vært helt outstanding og umenneskelig på disse sju kampene, men det har han så absolutt ikke vært. Han står faktisk bare med tre målpoeng hele sesongen. Du mener seriøst at Val har vært blant de tre beste høyrekantene sesongen 10/11? Får da være grenser for tykke United-briller man kan ha.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...