Old Game Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) 2p Kolarov Hva, virkelig? Syntes personlig du har over snittet god fotballforståelse (mao er vi ofte enig he he), så denne overrasker meg endel. For meg er serberen en av mange helt horrible nykomlinger i årets PL. Temposvak som få, lite endprodct til tross for venstreslegga og direkte dårlig en mot en defensivt. Kolarov er for meg helt der opp blant årets svakeste spillere. Edit: Legger til at han er skadeutsatt også. 3. Baines - overlegent 2. Jose Enrique - Best i 2010 1 Martin Olsson - har vokst med oppgaven og imo vært en av få lyspunkt på sitt lag sammens hoilett. En av grunnene til at de har sjans til å holde plassen. Kunne også valgt Assou-Ekotto Endret 20. april 2011 av Game Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 3p Baines 2p Cole 1p Enrique Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Anti LFC :!: Fantastisk. 1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 3 Baines 2 Cole 1 Clichy Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Anti Liverpool? De har jo en dårlig høyreback på venstreback... 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Han refererte til brukernavnet. Johnson er ikke dårlig. Før skaden spilte han veldig bra på venstrebacken. Greit nok at han ikke var god under Hodgson, men det var da ingen. /offtopic 1 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 3 Baines 2 Cole 1 Enrique Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 2p Kolarov Hva, virkelig? Syntes personlig du har over snittet god fotballforståelse (mao er vi ofte enig he he), så denne overrasker meg endel. For meg er serberen en av mange helt horrible nykomlinger i årets PL. Temposvak som få, lite endprodct til tross for venstreslegga og direkte dårlig en mot en defensivt. Kolarov er for meg helt der opp blant årets svakeste spillere. Edit: Legger til at han er skadeutsatt også. Kan hende eg har vore "heldig" med dei ManCity-kampane eg har sett, men då har han alltid imponert meg. Har heller ikkje sett så mange som har imponert meg ellers. For å nemne dei vanlige, så har Clichy og Evra skuffa, medan Assou-Ekotto har oftare brain freeze enn Clichy. Burde kanskje bytta plass på Enrique og Kolarov når eg tenkjer meg om, men Baines vinn uansett, så eg gidd ikkje. ^^ Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 3p Baines 2p Evra 1p Enrique Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 1. Leighton Baines 2. Jose Enrique 3. Ashley Cole Lenke til kommentar
Everket Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) 2p Kolarov Hva, virkelig? Syntes personlig du har over snittet god fotballforståelse (mao er vi ofte enig he he), så denne overrasker meg endel. For meg er serberen en av mange helt horrible nykomlinger i årets PL. Temposvak som få, lite endprodct til tross for venstreslegga og direkte dårlig en mot en defensivt. Kolarov er for meg helt der opp blant årets svakeste spillere. Edit: Legger til at han er skadeutsatt også. 3. Baines - overlegent 2. Jose Enrique - Best i 2010 1 Martin Olsson - har vokst med oppgaven og imo vært en av få lyspunkt på sitt lag sammens hoilett. En av grunnene til at de har sjans til å holde plassen. Kunne også valgt Assou-Ekotto Kolarov har vært ufattelig svak, muligens en brukbar ving - har litt offensiv kvalitet og en bra fot, men hårreisende defensivt etter det jeg forstår. Endret 21. april 2011 av Everket Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) 1p Baines. Finner ingen andre som er verdt poeng. Svakt LB-spill i år. Gir ett poeng så forskjellen ikke blir ufortjent stor. Endret 22. april 2011 av Stonemeister Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 Venstreback: 71 - Leighton Baines 33 - Ashley Cole 28 - Jose Enrique 5 - Patrice Evra 3 - Gael Clichy 3 - Pablo Zabaleta 3 - Benoît Assou-Ekotto 2 - Aleksandar Kolarov 1 - Stephen Crainey 1 - Martin Olsson Midtstoppere next. Forhåpentligvis blir det litt jevnere. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 3. Christopher Samba - Den midtstopperen i PL som har forhindret mest målsjanser, tre velfortjente poeng! 2. Nemanja Vidic 1. Michael Dawson Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 3P - Vidic 2P - Michael Dawson 1P - Daniel Agger(Synd han er så skadeutsatt, har vært rå etter Kenny tok over) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 3p Vidic 2p Dawson 1p Smalling At Smalling har overrasket så enormt som han har gjort er nesten verdt et poeng. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 3p Vidic 2P Kompany 1p Dawson Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 3p Vidic 2P Kompany 1p Dawson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå