Gå til innhold

Årets PL-lag 10/11


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står mellom Coyle og Fergie for meg. Pulis kommer aldri noensinne til å få en slik stemme av meg, da han baserer laget sitt opp rundt å sparke andre av banen. Jeg har ingenting imot lag som spiller defensivt(eller avogtil er det utrolig frustrerende) så lenge de spiller fair, som feks WBA gjorde mot oss 2x i år, og tok oss på kontringer. Eller Newcastle på Emirates. Men lag som Stoke og Blackburn som utelukkende spiller fotball for å ødelegge for motstander laget kan dra seg langt til helvete. Ufattelig at noen kan stemme på Pulis.

 

Coyle trekker det lengste strået her, fordi han på 1 og 1/2 år har gjort Bolton om til en sjarmerende "britisk" klubb som kan spille fysisk men også spiller bra fotball, ifra et drittlag type Stoke. Fenomenal jobb av mannen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Står mellom Coyle og Fergie for meg. Pulis kommer aldri noensinne til å få en slik stemme av meg, da han baserer laget sitt opp rundt å sparke andre av banen. Jeg har ingenting imot lag som spiller defensivt(eller avogtil er det utrolig frustrerende) så lenge de spiller fair, som feks WBA gjorde mot oss 2x i år, og tok oss på kontringer. Eller Newcastle på Emirates. Men lag som Stoke og Blackburn som utelukkende spiller fotball for å ødelegge for motstander laget kan dra seg langt til helvete. Ufattelig at noen kan stemme på Pulis.

 

Coyle trekker det lengste strået her, fordi han på 1 og 1/2 år har gjort Bolton om til en sjarmerende "britisk" klubb som kan spille fysisk men også spiller bra fotball, ifra et drittlag type Stoke. Fenomenal jobb av mannen.

Jeg tipper mye av dette hatet stammer fra Shawcross/Ramsey-situasjonen. Uten å ta noe bort fra prestasjonen til Coyle, så mener jeg at jobben til Pulis er mer imponerende. Stoke har muligheten til å vinne FA-cupen, og ligger i tillegg plassen over Bolton i ligaen.

Lenke til kommentar

Ja, det også. Spesielt hvordan Pulis framsto etterpå. Men jeg har feks ikke det hatet til Birmingham, selv om Taylor sin takling var langt verre og han ble forsvart like mye etterpå. Birmingham spiller også drittfotball, don't get me wrong, men de er langt ifra noe Stoke.

Stoke går ut på en fotballbane for å sparke lag av banen. De er overfysiske cheats også spiller de dessuten en helt forferdelig form for fotball. Proper cunts. De har også den desidert verste fansen i England og innehaver en huleboer holdning. Jeg har mye imot når et lag legger seg bakpå mot Arsenal, men mye av det kommer av frustrasjon over at vi nesten aldri klarer å trille ball igjennom. Men jeg hater virkelig Stoke og Pulis. De spiller ikke fotball, de baserer spillet sitt på å sparke ned motstanderen, dødball og langballer. Sorry, men det går ikke i min bok. Pulis er huleboer numbero uno, og kommer derfor aldri i verden til å få min respekt. Om han så vinner PL med Stoke til neste år og året etter grisejuler Barca i finalen. Aldri.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, det også. Spesielt hvordan Pulis framsto etterpå. Men jeg har feks ikke det hatet til Birmingham, selv om Taylor sin takling var langt verre og han ble forsvart like mye etterpå. Birmingham spiller også drittfotball, don't get me wrong, men de er langt ifra noe Stoke.

Stoke går ut på en fotballbane for å sparke lag av banen. De er overfysiske cheats også spiller de dessuten en helt forferdelig form for fotball. Proper cunts. De har også den desidert verste fansen i England og innehaver en huleboer holdning. Jeg har mye imot når et lag legger seg bakpå mot Arsenal, men mye av det kommer av frustrasjon over at vi nesten aldri klarer å trille ball igjennom. Men jeg hater virkelig Stoke og Pulis. De spiller ikke fotball, de baserer spillet sitt på å sparke ned motstanderen, dødball og langballer. Sorry, men det går ikke i min bok. Pulis er huleboer numbero uno, og kommer derfor aldri i verden til å få min respekt. Om han så vinner PL med Stoke til neste år og året etter grisejuler Barca i finalen. Aldri.

Pulis er en smart mann. Stoke spiller fotball på den måten de må for å få resultater. Hardt, men som regel rettferdig. At de legger seg bakpå mot bedre lag er ikke så veldig annerledes enn det dere har gjort mot Barcelona flere ganger de siste to årene. Fansen vet jeg ikke veldig mye om, annet enn at de er ekstremt lidenskapelige, og av mange regnet som den beste hjemmefansen i ligaen.

 

Dette er vel uansett ikke rette stedet for denne diskusjonen.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

...

 

Du skriver som om Arsenal og Stoke har samme utgangspunkt. Tror du Tony Pulis hadde brukt samme filosofi om han hadde hatt Arsenals tropp, neppe. Skulle Stoke spilt som Arsenal gjør, hadde de ikke hatt nubbesjangs, de har ikke spillere av høy nok kvalitet. Man spiller med den tropper en har og utnytter spillerenes styrker. Hate the game, not the players.

Lenke til kommentar

Haha, dere skriver som om Stoke spiller rettferdig. Så, nå trekker jeg inn et eksempel fra en annen situasjon som dere kanskje forstår. Om man blir grundig slått gang på gang i en eller annen idrett, av en mer talentfull idrettsutøver enn deg, gir det deg da rett til å jukse og spille skittent fordi du er mindre talentfull? Stoke spiller som regel ikke rettferdig. De spiller som regel langt over grensa.

Forøvrig, Arsenal la seg bakpå en kamp mot Barca, og det var 3-1 på Camp Nou i år. De andre ble vi bare regelrett rundtspilt(unntatt hjemme i år). Men igjen, du sliter med å forstå forskjellen på at et lag forsvarer seg, noe som er helt greit og akseptabelt, en legitim måte å vinne på, og på at et lag tyr til å sparke ned motstanderen. Stoke fansen er forøvrig kvalme avskum. Feks når de sang "he's only got one leg" ifjor når Ramsey knakk det. (Og United klager på The Kop som buet litt på Nani? Ille det også forsåvidt) Eller når de bua Ramsey hver gang han var i ballen i år. Hvordan flere hadde planlagt hets mot Ramsey lenge på Stoke sitt offisiele supporter forum? Kyss meg bak. Avskum.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Big Tone snakker jo om dette. Han har et mye større hat mot Stoke enn f.eks Birmingham, fordi Stoke går over grensen. De sparker ned, ødelegger og bruker skitne triks. Det skal selvfølgelig ikke bli godtatt.

 

Samme som at folk klager over at Barcelona bare filmer, så klager Big Tone(og jeg) over at Stoke bruker andre skitne triks(og filming) for å vinne. WBA og Birmingham gjør det innenfor regelboka, men har samme defensive innstilling.

 

For å ta noen ting Stoke har gjort mot West Ham(som ikke er et spess bedre lag heller):

 

* Shawcross med slag på Cole i ansiktet

* Walters som ser kun på Upson og blocker han fra å markere Huth

* Etheringthon filmer seg til straffe

* Huth river ned Hitz i muren

 

4 ganske klare hendelser. I tilleg er fansen møkk og bruker mer tid på å buet ut det andre laget enn å støtte sitt eget. Pulis har også for rykte på seg å personlig klage på dommerene i pausen. Samtidig er han glad for at SAF og Grant får straff for å klage på dommeren i ettertid. Møkkalag.

Endret av Maefteda
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du drar det jeg sier helt ut av proporsjoner, Big Tone. Jeg spesifiserte at jeg ikke hadde noe særlig kjennskap til Stoke-supporterne. Jeg tolker det slik at du mener jeg stiller meg bak buingen og sangen mot Ramsey, og at du derfor bruker Nani-situasjonen som et motargument. Håpløst. Stoke spiller røft, røffere enn både B'Ham og WBA som er nevnt her, men mener du virkelig at det er juks? Filming er juks, hardt spill er noe dommeren (som regel) bør få med seg, og reagere deretter. Stoke kommer til å spille på denne måten så lenge mannskapet deres ikke er bedre, og de tillates å gjøre det.

 

Maefteda: De to siste eksemplene dine er jo situasjoner som vi dessverre ser hver helg. Når det gjelder de andre, så har alle lag svin på skogen.

 

Misforstå meg rett, jeg har absolutt ikke noe mer sansen for Stoke enn de andre "skitlagene", men jeg føler de får i overkant mye tyn av enkelte her. Noe velberettiget, men langtfra alt.

 

For å være litt mer on-topic så mener jeg at årets manager ikke burde kåres før etter sesongslutt. Hvem som overlever, og hvem som ender hvor på tabellen har mye å si, og det er fortsatt veldig jevnt. WBA for eksempel har jo fortsatt muligheten til klatre 5 plasser.

Lenke til kommentar

Du drar det jeg sier helt ut av proporsjoner, Big Tone. Jeg spesifiserte at jeg ikke hadde noe særlig kjennskap til Stoke-supporterne. Jeg tolker det slik at du mener jeg stiller meg bak buingen og sangen mot Ramsey, og at du derfor bruker Nani-situasjonen som et motargument. Håpløst. Stoke spiller røft, røffere enn både B'Ham og WBA som er nevnt her, men mener du virkelig at det er juks? Filming er juks, hardt spill er noe dommeren (som regel) bør få med seg, og reagere deretter. Stoke kommer til å spille på denne måten så lenge mannskapet deres ikke er bedre, og de tillates å gjøre det.

 

Maefteda: De to siste eksemplene dine er jo situasjoner som vi dessverre ser hver helg. Når det gjelder de andre, så har alle lag svin på skogen.

 

Misforstå meg rett, jeg har absolutt ikke noe mer sansen for Stoke enn de andre "skitlagene", men jeg føler de får i overkant mye tyn av enkelte her. Noe velberettiget, men langtfra alt.

 

For å være litt mer on-topic så mener jeg at årets manager ikke burde kåres før etter sesongslutt. Hvem som overlever, og hvem som ender hvor på tabellen har mye å si, og det er fortsatt veldig jevnt. WBA for eksempel har jo fortsatt muligheten til klatre 5 plasser.

Da beklager jeg, det var ikke meningen. Det var mer for å få fram et poeng, med tanke på at mange United fans reagerte sterkt på dette etter Nani situasjonen.

Jeg qouter forøvrig Hegland ifra Highbury tråden angående Stoke fans

Stoke-fansen har på flere forum satt igang en kampanje for å bue Ramsey og chants som "whats that hangin out of your sock, is it your ankle?". Tror seriøst det må være noe alvorlig galt med den gjengen. Helt forkastelig.

 

"Cannot wait to see Ryan and Huth have another go."

 

"Ramsey and Wenger should get fcuking slaughtered the nasty pieces of dogshit.

 

Arsenal - Stoke har gått fra et intet-oppgjør til å ta fullstendig fyr og flamme de siste årene. De hater oss og jeg kan faen ikke fordra dem.

Forkastelig avskum hele pakket.

 

Du mener også det er noe dommeren burde ta tak i, og det er jeg helt enig i. Elendig nok engang av dommerstanden i Premier League, men det er fremdeles Stoke som tar et valg om å spille slikt. Det at de ikke blir straffet nok har ingenting med saken å si. For å sette det på spissen; om man begår et drap og aldri får noe straff er det da greit?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De peip vel på han fordi han nektet å ta imot en unnskyldning.

Stoke-leiren har gjort sitt beste med å gjøre Ramsey, Wenger og Arsenal til skyldige i denne saken på en måte som er helt forkastelig. I deres egne lille verden var det første Ramsey burde gjøre, mens foten hans slang fra leggen og det var genuine spørsmål om han noen gang kunne gå igjen, var å sende Ryan Shawcross en hjerteformet konfekteske. Aaron vil ikke ha en dritt å gjøre med fyren og det kan ikke være vanskelig å skjønne. Ramsey har beundringsverdig nok aldri gjort noe nummer utav hendelsen, ikke kritisert Stoke og Shawcross, men bare holdt hodet lavt og fokusert på å hele seg selv. Så kommer Shawcross to uker etterpå ut i pressen og sutrer over at han ikke har hørt fra Ramsey. Og Pulis er ikke stort bedre, post-match intervjuet hans er noe av det mest lavpanna jeg har sett fra denne ligaen alle år jeg har fulgt den.

 

Ikke tro på alt du hører. Det var overhodet ikke forsvarlig å pipe på Ramsey.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...