Latias Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Stem på én spiller, det holder i massevis! Dette poengsystemet er ganske stress egentlig. Liker avstemningsmetoden bedre. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Ingen som har utmerket seg så mye som Vidic føler jeg. Får min stemme. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Vidic Hatt sin beste sesong og timer det bra, siden det er veldig få som har gjort noe ut av seg i år. Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Bale. Starta sesongen helt rått, og har vært relativt stabil siden. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Når han har vært stabilt middels er ikke det nok etter min mening 2 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Kan vell bare kåre Vidic som vinner med en gang? Eneste reale utfordrer i mine øyner er Parker. Lurer på om West Ham hadde nådd 20 poeng uten han på laget, no offence Maefteda Og ja, min stemme går til Vidic Endret 11. mai 2011 av Iceman #10 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 None taken. Resultatene med og uten han på banen taler for seg selv. Årets spiller er han nok ikke, men han har fått sitt definitive gjennombrudd som jeg spådde før sesongen, og jeg er spent på hvordan han gjør det til neste år, når han dessverre forsvinner til en større klubb, dessverre. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Det er ikke så mange kandidater som egentlig fortjener denne prisen bortsett fra Vidic. Van der Sar og Parker kommer nærme, men det er kun en mann som fortjener denne (atter en gang). Nemanja Vidic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå