Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 3.poeng: Odemwingie 2.poeng: Berbatov 1.poeng: van Persie Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 3p Odemwingie 2p rvp 1p beberba Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 3p Berbatov 2p Odemwingie 1p Persie Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 3p Hernandez 2p van Persie 1p Berbatov Ga poeng til Smalling for å være en åpenbaring. Da vil det være hyklersk å ikke gi Hernandez poeng. Det er også vanskelig å finne en spiss som har avgjort flere kamper i år enn Den Lille Erten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Latias har da hverken spilt spiss eller gjort det særlig bra Shurger. Må si eg hadde forventet mer seriøs avstemning, spesielt fra en Forumveileder, som jo er krem de'la krem av forumbrukerne.... Jeeeeez.... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Latias har da hverken spilt spiss eller gjort det særlig bra Shurger. Må si eg hadde forventet mer seriøs avstemning, spesielt fra en Forumveileder, som jo er krem de'la krem av forumbrukerne.... Jeeeeez.... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Spiss: 57 - Robin van Persie 52 - Dimitar Berbatov 33 - Peter Odemwingie 25 - Carlos Tevez 21 - Javier “Chicharito” Hernandez 2 - Wayne Rooney 1 - Johan Elmander 1 - Didier Drogba Årets spiller next. Eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg har vært DM på forumlaget fordi jeg gjør alt grovarbeidet. Jeg har blitt satt på vingen fordi jeg kommer til mange innlegg. Og nå blir jeg plutselig satt opp som spiss også? Nå vet jeg hvordan John O’Shea har det! Wow, takk Maefteda! Du kan gjerne bli min nye assistent om du vil det. Hvordan skal vi kåre årets spiller? Foreslår at vi kun velger utifra de 11 som er på laget. Om man ikke er på laget, er man mest sannsynelig ikke årets spiller heller. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Har så lite å gjøre for tiden at det er trist. Assistent? I'm gunning for your job, mate. Tipper de fleste kommer til å stemme på de som er på laget fra før uansett, men det er kanskje like greit, så risikerer vi ikke at folk stmmer fram tull, sånn som Kieron Dyer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 You're the new caretaker! I'm proud of you, son. Styr showet slik det passer deg. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Bare en vits. Har ikke tilgang til førsteposten, så det ville ikke fungert så bra. Føler hvertfall at Årets Trener og Årets Mål bør være når sesongen er over. Hvem som holder seg har mye å si for årets trener, mens et fantastisk mål kan komme når som helst(Parker mot Wigan, book it). Endret 11. mai 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Vil du eller ikke? Jeg fikser tilgang til førsteposten om du har lyst til å ta over. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Årets kjøp/Årets flopp fortjener kanskje en egen tråd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Evt bare droppes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Årets kjøp - Hernandez Årets flopp - Torres Årets trener - SAF Årets mål - Rooney vs City Enkelt og brutalt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Maefteda fikk visst kalde føtter. Vi går videre. Årets spiller. Det er kun lov å velge mellom de elleve spillerne som kom på laget. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Skal vi bare stemme på én spiller, eller kjører vi på med samme system som før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå