Lucky Luciano Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Elendig ifht. prislapp? Da forblir vi sterkt, sterkt uenige. Hvordan rettferdiggjør du forresten da din egen nominasjon av Silva? En spiller med en mer definert offensiv-rolle som har mindre målpoeng enn elendige Yaya. Og da har jeg ikke engang nevnt at City betalte mer for Silva. 4 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Enig med, LL. Yaya Touré har vært stor for City denne sesongen og har hamstret målpoeng. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Holder fram med å unngå mediaoppskrytt tøv som Wilshere og Parker. 3p. Rafael Van der Vaart 2p. Yaya Touré 1p. Charlie Adam Honorary mention til Cesc Fàbregas som hadde klart listen om han hadde spilt mer denne sesongen. David Silva har, pris og tid tatt i betraktning, vært en skuffelse. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 3. Tiote 2. Parker 1. Modric Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Holder fram med å unngå mediaoppskrytt tøv som Wilshere og Parker. 3p. Rafael Van der Vaart 2p. Yaya Touré 1p. Charlie Adam ??? 7 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Haha, tenkte det samme selv, men jeg tenkte jeg skulle overse det. Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 3p - Jack Wilshere 2p - Yaya Toure 1p - Luka Modric Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 3P Jack Wilshere 2P Scott Parker 1P Luka Modric Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 3P: Modric 2P: Wilshere 1P: Parker 3P: Modric 2P: Wilshere 1P: Parker Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 3p Modric 2p Parker 1p van der Vaart Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 1. Wilshere 2. Modric 3. Parker Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 3p. van der Vaart 2p. Adam 1p. Toure Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 VdV med 12 mål og 9 assist mediaoppskrytt? Virkelig... 3 VdV 2 Yaya 1 Wilshere 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Han tar straffer, frispark, cornere og spiller for det meste i en hengende spissrolle. Målpoeng er ikke alt(bare på FPL ), og som Big Tone har vært inne på, så synes jeg ikke han har så mye å tilby annet enn endproduct. Han har vært veldig god, og et av ligaens bedre kjøp, men mediaoppskrytt, ja det synes jeg han har vært. Spesielt i forhold til Luka Modric, som har vært Tottenhams store stjerne selv om Bale og VdV er mye oftere i medias søkelys. Endret 2. mai 2011 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Elendig ifht. prislapp? Da forblir vi sterkt, sterkt uenige. Hvordan rettferdiggjør du forresten da din egen nominasjon av Silva? En spiller med en mer definert offensiv-rolle som har mindre målpoeng enn elendige Yaya. Og da har jeg ikke engang nevnt at City betalte mer for Silva. Hva er målpoeng? Silva har vært hjertet i alt det offensive til city, og jeg vil si han har vært viktigere enn tevez i år og sammen med kompany og de jong den viktigste. Spør hvilken som helst city supporter, yaya har vært en liten skuffelse og en middelmådig investering, Silva blir rangert sammen med Kinkladze og Benarbia - det burde si det meste. Utenom de vanvittige raidene han er i stand til bidrar yaya med lite. Han virker ofte treg, tung og lat, men har nok trengt litt tid for å tilpasse seg pl. Dere er på bærtur her, det er ikke for å være frekk, eller og ikke respektere andre sine meninger for det gjør jeg. Men her har dere blitt lurt av media eller at dere har sett en eller annen ekstrem enkelprestasjon og tenkt wow for en spiller!. Yaya har ikke vært i nærheten av top 10 en gang. Endret 2. mai 2011 av Everket Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Who, in the blue hell, are you? Neida. Tror nok Man City fans blir litt farget i elsken deres til De Jong. Han er jo en helt i den blå delen av Manchester. Kan godt hende Yaya har vært litt ustabil, men han har flere ganger, ofte i store kamper, vist seg god både offensivt og defensivt. Alle vet jo fra Barcelona at han er en av verdens beste defensive midtbanespillere, men han har også bidratt godt offensivt av det jeg har sett hvertfall. Silva har hvertfall ikke imponert meg så mye. God spiller, men synes ikke han har fått det helt ut i City. Fortsatt veldig opp og ned, uresolutt i avslutningsfasen, noe som var meget synlig på søndag hvertfall. Langt ifra like viktig som Tevez, som tross alt har 13 målpoeng(mål+assists) mer. Hva skjedde forresten med diskusjonstråden for "Årets PL-lag 10/11"? Noen veiledere som er keene på å flytte over disse diskusjonspostene dit? Endret 3. mai 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Cruz99 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 3p - Modric 2p - Adam 1p - Wilshere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå