Nedward Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg har nylig fått telefon fra telenor om at di har bygd ut sentralen, men di sa at di skulle sende en tekniker fra bravida for å sjekke om jeg er for langt unna, men så lurer jeg på om det tar lang tid før di kan gjøre dette.. + at jeg lurer på nårtid di opdaterer sidene sine, for det såt at sentralen på nevnt postnummer ikke er bygd ut.. Takker for alle seriøse svar og innlegg Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg har nylig fått telefon fra telenor om at di har bygd ut sentralen, men di sa at di skulle sende en tekniker fra bravida for å sjekke om jeg er for langt unna, men så lurer jeg på om det tar lang tid før di kan gjøre dette.. + at jeg lurer på nårtid di opdaterer sidene sine, for det såt at sentralen på nevnt postnummer ikke er bygd ut.. Takker for alle seriøse svar og innlegg Hvis du sender telefonnummeret ditt på PM så kan jeg sjekke litt i Telenor sin kapaks, og husk at der som du kan få Telenor ADSL kan du få Bluecom og alle de andre som leverer på Telenor Networks sin ADSL-løsning. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hvis du sender telefonnummeret ditt på PM så kan jeg sjekke litt i Telenor sin kapaks, og husk at der som du kan få Telenor ADSL kan du få Bluecom og alle de andre som leverer på Telenor Networks sin ADSL-løsning. Bare lurer: BKK holder på å gjøre klart ADSL i sentralen hvor jeg bor. Betyr det at andre (telenor, NGT etc.) også kan levere bredbånd til meg? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 BKK holder på å gjøre klart ADSL i sentralen hvor jeg bor. Betyr det at andre (telenor, NGT etc.) også kan levere bredbånd til meg? Neppe Telenor og NGT, men hvis hvis BKK vdereselger løsningene så er det jo en mulighet for at noen av de andre stor ISP-ene kan leie seg inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå