Nala Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hei! Noen som vet hva problemet mitt er? Problemet er at omtrent halvparten av alle programmene på pcen min kan ikke åpnes, trykker jeg på snarvei kommer det Problem med snarvei.. Alle de programmene kan vell ikke plustelig blir avinstalert?:O Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 ikke kjent med problemet direkte, men trur jeg ville kjørt en diagnostisering av harddisken.....kan virke som om den sliter litt. ta backup alt du ikke vil mist iallefall Lenke til kommentar
Nala Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Kan du guide meg litt? XD Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Opplevde det samme engang, men da hadde jeg lekt meg i registeret.. Du har vel ikke endret på noe i registeret? f.eks prøvd å få alle programmene til å installere seg på en annen partisjon? Om du har gjort det, så er det ikke rart at snarveiene slutter å fungere.. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Kan du guide meg litt? XD det skal vel få til dersom du har tilgang til bilder og filer som du ikke vil miste, så ville jeg først og fremst forsøkt å få lagt disse over på en anne harddisk, minnepenn eller likende. Rett og slett fordi hvis disken faktisk er i ferd med å knele så vil mest sannsynlig ikke diagnostisering gjøre ting noe bedre. Det kan selvfølgelig være at det bare er en eller annen oppstarts-fil som er korrupt, men best å sikre seg. deretter så kan du forsøke å starte maskinen på nytt- bare for å sjekke om det hjelper Lenke til kommentar
Nala Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Problemet er at jeg bare har en hardisk:S Men hvor kan jeg diagnosere hardisken? Vil alle programmer som fungerer bli borte? og jeg har bare en partisjon.... Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 har du store mengder filer som du må sikre da? Du kan jo evt laste noe opp på mailen din. Diagnostisering og andre verktøy finner du på startlinjen, under tilbehør - systemverktøy.... eller så kan jeg anbefale IObit sin systemcare - gratisversjonen har stort sett det meste av de verktøyene du trenger og den er stabil og fin Lenke til kommentar
Nala Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Nope, det ender med at jeg reformaterer pcen, ikke får jeg instalert ting og ikke slettet, er nok virus. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Det jeg har opplevt er at virus kan få windows at blir på denne måten, fikset med en registerfix men det beste er som du gjør nå:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå