Gå til innhold

[Løst] Bytte fra Netcom til Onecall


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal bytte fra Netcom til Onecall.

Problemet er at jeg har bindingstid i Netcom.

Jeg har Netcom Flexitalk med en sånn internett pakke til 50 kr mnd...

På nettsiden deres står det ingen ting om hvordan man løser dette...

Jeg har ikke kjøpt noen mobil eller noe, men det var en dame som ringte og

spurte om jeg ville ha Netcom et år til, så ble det plutslig bindigstid :mad:

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må nok belage deg på å betale deg ut av bindingen. Sannsynligvis er det ikke snakk om så mye, siden du har Flexitalk, litt avhengig av hvor lang tid det er igjen av bindingstiden.

 

 

Tror det er en del som ikke tenker godt igjennom hva det egentlig innebærer med 12 mnd bindingstid. Gjorde den feilen selv en gang, og endte opp med å betale 2000 kr for å bryte bindingen, fordi jeg ble lei mobilen.

 

Forstår det som at det var et "uhell" at du endte opp med ny bindingstid, men det hjelper nok dessverre lite.

Lenke til kommentar

Bindingen min går ut 07.02.2012.

Det burde ikke være så dyrt siden jeg har jo ikke med noen telefon eller noe annet.

 

Da har du sikkert fått en form for ringerabatt som gir deg ett års avtaletid. Når du takket ja til tilbudet så fikk du en SMS som du måtte svare på, og der står det muligens også hva det koster å bryte avtaletiden. Det startet sikkert på 1000 kroner, og da bør det være nede i rundt 700 kroner nå.

 

Dersom du har bestilt portering til One Call så vil du også motta en SMS fra NetCom hvor det står hvor mye du må betale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bindingen min går ut 07.02.2012.

Det burde ikke være så dyrt siden jeg har jo ikke med noen telefon eller noe annet.

 

Da har du sikkert fått en form for ringerabatt som gir deg ett års avtaletid. Når du takket ja til tilbudet så fikk du en SMS som du måtte svare på, og der står det muligens også hva det koster å bryte avtaletiden. Det startet sikkert på 1000 kroner, og da bør det være nede i rundt 700 kroner nå.

 

Dersom du har bestilt portering til One Call så vil du også motta en SMS fra NetCom hvor det står hvor mye du må betale.

Jeg har ikke bestilt enda men får se ^^

post-208813-0-94132200-1303035404_thumb.png

post-208813-0-63014400-1303035400_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...