laneZ Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hei! Jeg har 3 kabinetter som jeg sliter litt med og velge vilket jeg skal gå for. Tenkte på Sunbeam P|exi og casemodde en god del. Eller et Tharmeltaker x3 black u/vindu Eller et lian li aqua kab. Har mest lyst på Sunbeam sitt , blir drit rått når jeg har modda det en del. Noen som har noen erfaringer med det kabinette der ? Fikk jo en god test på overklokking.no Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 sunbeam sitt kabinett er kjempe, men det er litt tricky å modde siden hele dritten er plexi Lenke til kommentar
gnus Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg og tenkte på det en gang, men så kjøpte jeg et lepont kabinett i stedet... Grunnen til at jeg ikke kjøpte Sunbeam sitt kabinett var det at jeg var usikker på om det kom til å vise mye fingermerker og støv på det etterhvert.. evt. riper... -Kjetil Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 støv og fingermerker er ikke noe problem. jeg har seks vifter uten filter og det er ikke hybelkaniner i kabinettet enda 8) fingermerker ser du ikke hvis ikke du har sterkt lys inni kabinettet. støv blir samlet mest opp under hk. og i testen til ok.no sa de at dekslene til 3,5" og 5,25" sitter løst, det er bare tull, du skal være ganske hardhent for å få de til å falle av. Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Går enten for plexi eller tT x3. Hva er fetest av x3 kabinettene ? Sølv i alu eller black ikke alu ? Syntes sølv i alu ser tøffest ut jeg. Lenke til kommentar
gnus Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Døra på Thermaltake Xaser III er veldig dårlig, og om du har runde kabler så må du "skvise" dei for å få dei innforbi døra..... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Døra på Thermaltake Xaser III er veldig dårlig, og om du har runde kabler så må du "skvise" dei for å få dei innforbi døra..... Hvilken dør prater du om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå