Mr_Pingvin666 Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Longhorn ikke før i 2005, og det skal kreve en prosessor på 4.0GHz, men det vill komme to store beta versioner til neste på :smile: Men jeg syns at det tok lang tid før det kom Lenke til kommentar
abene Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hvorfor haster det med Longhorn? Windows 2000 går jo som en klokke. Lenke til kommentar
Richie Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Win2000 går som ei klokke ja, men Longhorn går bedre enn klokka! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Longhorn blir bare opp pussa windows XP med no animerte menyer og icon...i mine ører høres det ut som et tungdrevet OS som krever stor maskin. Longhorn - horny...hmm ligger litt i navnet at den blir fullstendig system kåt og vil ha alt av minne og CPU kraft. Jeg skal bruke W2K og kanskje XP på en PC - Blåser i "hornet" - Lenke til kommentar
Richie Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Men noe av d som blir bra i Longhorn er WinFS. D r en av hovedgrunnene til at jg vil velge Longhorn. Og dessuten er d kun kodenavnet som er Longhorn. F.eks på XP var kodenavnet Whistler! De bruker navn på cafeer eller fjell (husker ikke helt) som ligger nærme en av hovedkvarterene (var d hovedkvarteret?) for å navngi kodenavnet på hver Windows-versjon. Jg tror muligens at Longhorn vil hete Windows PE (og kun muligens) fordi når jg har installert Longhorn og jg kan velge mellom Longhorn og XP i dual-boot står d: Windows XP Professional og Windows PE. Kanskje et hint fra Microsoft??? Lenke til kommentar
chop Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 longhorn må være noe av det ekleste jeg i mine levedager har sett eneste jeg syns er stilig (gjelder ikke longhorn, men arvtageren), er at det visstnok skal ha et sql filsystem Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 longhorn må være noe av det ekleste jeg i mine levedager har setteneste jeg syns er stilig (gjelder ikke longhorn, men arvtageren), er at det visstnok skal ha et sql filsystem Trodde det kun var interne MS programmerere som visste hvordan longhorn kom til å se ut jeg... Hvis det er alfaen som har lekket ut du refererer til, så burde ordet alfa informere om at longhorn ikke er halvferdig - i hvertfall ikke utseende messig. Og i longhorn vil du også få mulighet til å velge standard win2000 utseende, hvis du har angst for farger som ikke er svart/hvit/grå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå