Mr_Pingvin666 Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg har lakt et program i delphi og nå vill jeg gjør det om til et install kompnent, hvordan gjør jeg dette, og hvile programmer må til??? Lenke til kommentar
tasle Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Install komponent ?? Du mener vel å inkludere det i et installasjonsprogram? Installshield følger med Delphi... Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Installshield følger med Delphi... Mange bruker installasjonsprogrammet til WinAmp. Det er lite og gratis. -Vegar Lenke til kommentar
Mr_Pingvin666 Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 hvor kan jo få tak i det winamp instalaskjons program??? Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 hvor kan jo få tak i det winamp instalaskjons program??? Winamp Insgalaskjonsprogram finner du her: http://www.winamp.com/nsdn/nsis/ -Vegar Lenke til kommentar
dalai Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 jeg vil anbefale Inno Setup som er et veldig bra installasjonsprogram og gratis er det også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå